Makeup Revolution- recenzja pomadki CHIC

Hej przedstawię Wam dziś pomadkę od Makeup Revolution w kolorze CHIC :)



Kilka słów:
 
Jedwabista, kremowa pomadka do ust marki Makeup Revolution.
Bardzo dobrze napigmentowana i trwała.
Koszt około 5 zł.

Moja opinia:

 pomadka za 5 zł ma klasyczne czarne, plastikowe opakowanie, minusem jest to, że nigdzie nie ma zapisanej nazwy odcienia, nazwa była tylko umieszczona na folii (patrz zdjęcie drugie)

kolor :




na moich ustach:


plusy:

szminka ładnie sunie po ustach, ma jedwabistą formułę

daje przyjemnie uczucia nawilżenia( niestety nie mające z nim nic wspólnego)

szminka jest dobrze napigmentowana

zjada się równomiernie, nie tworzy smug 

minusy:

podkreśla suche skórki

zawiera widoczne srebrne drobinki szczególnie widoczne pod słońcem

trwałość, niestety szału nie ma 2h  to już opór


 Podsumowując szminka za 5 zł niczym szczególnym mnie nie zachwyciła, myślałam że Makeup Revolution zrewulocjonizuje  moją kolekcję pomadek:):).



23 komentarze:

  1. nie lubię drobinek w pomadkach, i jeszcze ta trwałość .. mimo że prezentuje się bardzo łądnie to nie sięgnę po nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo tych błyskotek na ustach wygląda przyzwoicie ale nie leży w moim guście:/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 2 pomadki tej firmy i według mnie są dość średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień dość ładny, nie miałam jeszcze tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za taką cenę nie ma co dużo wymagać ;) ciekawie wygląda na ustach, szkoda, że podkreśla suche skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wole matowe pomadki, odcien tez jakis nie dla mnie. Po za tym ja mam wiecznie provlem z suchymi ustami wiec u mnie wygladala by naprawde zle

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli podkreśla suche skórki to odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za drobinkami i w dodatku jeśli podkreśla suche skórki to jest zupełnie nie dla mnie. Zawsze mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Myslalam nad wypróbowaniem innych kolorów tych szminek ale skoro nje są jakieś bardO trwałe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba kolor, ale te 2h zniechęciły mnie. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam matową pomadkę w kolorze Nude i u mnie dość dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor,ale za drobinkami w pomadkach nie przepadam:(

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor śliczny. szkoda,że tak krótko utrzymuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale muszę powiedzieć ze dla mnie kolorystycznie wręcz idealna - ale po przeczytaniu minusów raczej sie nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor na ustach jaśniejszy niż w opakowaniu,ale ładny
    szkoda,że minusy odstraszają

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dla drobinek,ale kolor sam w sobie jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak podkreśla skórki to nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny kolor ale nie podobają mi się te drobinki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałam ją kupić podczas ostatnich zakupów na mintishop.pl, ale te drobinki mnie zniechęciły, wolę jednak matowe wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie źle trafiłaś z kolorem, bo jak oglądałam swatche w internecie tych pomadek to większość jest bez drobinek :) Mnie mimo wszystko ciekawią ich produkty więc na pewno na jakąś się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się, ale również się nie skuszę ze względu na to, iż podkreśla suche skórki :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger