Podkład i korektor nakładane na mokro?

Witam serdecznie.
Kilkanaście dni temu postanowiłam odstawić swój pędzel do podkładu Hakuro H50 na rzecz zwykłej gąbki, której nazwy nie znam, była dołączona do zakupów na allegro.

Prezentuje się tak:


Kilka podstawowych informacji:

Gąbeczkę przed użyciem umieszczamy pod strumieniem letniej wody, pozwala to jej nabrać odpowiedniego rozmiaru.
Delikatnie ugniatamy, by usunąć nadmiar wody i pozostawić gąbkę lekko zwilżoną.
Nanosimy podkład czy też korektor i wklepujemy w twarz (uwaga, nie trzemy, nie rozcieramy, a wklepujemy!).

Tą częścią gąbki aplikujemy korektor pod oczy i w miejsca trudno dostępne:

Natomiast częścią bardziej spłaszczoną aplikujemy podkład na całą twarz:


Jaka jest różnica między aplikowaniem kosmetyków pędzlami, a gąbką:

w moim wypadku różnica jest ogromna, podkład jeszcze lepiej wtapia się w skórę, nie ma smug, jedyny minus jest taki, że gąbka wg mnie chłonie trochę więcej podkładu niż pędzel.
Jeśli chodzi o korektor to dopiero niespodzianka nakładany wilgotną gąbką, a raczej wklepywany daje nieziemski efekt, dzięki temu pozbyłam się zbierania korektora pod oczami, nieestetycznych widocznych suchych skórek, do których miałam tendencję.
Korektor jeszcze lepiej łączy się z podkładem.
Jestem mega zadowolona.

Po każdej aplikacji myję gąbkę wodą, łagodnym szamponem lub delikatnym mydłem.
Jeśli nie mam czasu myję ją przed aplikacją następnego dnia rano.

Zastanawiam się nad zakupem gąbeczki z Real Techniques, którą widziałam na allegro.
Jeśli się zdecyduję to tylko wtedy, kiedy ta przestanie mi służyć.

Jestem ciekawa czy próbowałyście już nakładać korektor i podkład wilgotną gąbeczką czy też wolicie do tego celu używać pędzli lub palców


pozdrawiam!

Komentarze

  1. ja bardzo polubiłam efekt jaki daje nakładanie produktu gąbką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też odłożyłam pędzel na rzecz gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo polubiłam gąbki, pędzle leżą i się kurzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przyzwyczaiłam się do nakładania podkładu gąbką - jak dla mnie rewelacyjny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam gąbkę, ale używam jej od czasu do czasu ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam gąbkę ebelin, ale niespecjalnie przypadła mi do gustu. Jednak za jakiś czas znów spróbuję jej użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gąbeczki jeszcze nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  8. O gąbce słyszałam, ale nie kupiłam jej, wierzę, że dobrze się sprawdza, chociaż przyznaję - trudno jest mi to sobie wyobrazić. Wydaje mi się, że podczas nakładania gąbką dużo kosmetyku w nią wsiąka, a później trafia do ścieków... Kiedyś słyszałam, że pokład najlepiej rozprowadza się palcami, sama właśnie tak robię, ale pełny makijaż robię naprawdę rzadko. Przeważnie wystarcza mi puder w kamieniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. od niedawna używam gąbeczki, przyznam że wsześniej pędzli nie używałam, a samą gabeczką jestem zachwycona, daje ona naturalny efekt

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie nakładam podkładu na mokro, ani nigdy gąbeczką. Wolę ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jakąś chińską gąbeczkę, ale rzadko używam i fakt, że wpija dużo więcej podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tak nie robiłam :) LOL :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie nakładałam podkładu na mokro i najczęściej robię to po prostu palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nigdy nie nakładałam podkładu gąbeczką. Mam jedną, ale leży sobie w opakowaniu i jeszcze jej nie ruszyłam. Jakiś czas temu odrzuciłam pędzle na rzecz własnych palców, które też ułatwiają stopienie podkładu ze skórą. W gąbce obawiam się tego, że mi pochłonie pół podkładu, a to spore marnotrawstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem wierna nakładaniu tych produktów palcami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. może jestem staroświecka ale rozprowadzam palcami i jest mi tak najwygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie jestem przekonana. Nakładać podkład najbardziej lubię palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nie miałabym cierpliwości do gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kładę korektora pod oczy ale wierzę Ci w 100%, ze nakładanie go gąbką daje super efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM