relacja ze spotkania SOSNOWIEC ŁĄCZY BLOGERKI organizowanego przez Marcelkę

Cześć.
Część z Was już pewnie wie, że 20 września miałam okazję spotkać się w miłym gronie i uczestniczyć w spotkaniu Sosnowiec łączy blogerki.
O godzinie 12stej spotkałyśmy się w restauracji
Kaprys Linguiniego w Sosnowcu.
To miejsce pełne uroku, jego wystrój jest prosty, a zarazem elegancki.
Myślę, że każda z nas czuła się tam dobrze.

Nie obyło się bez pysznego deseru:

Wrzucam moje ulubione zdjęcie:

Na spotkaniu znalazłam się dzięki wspaniałej i perfekcyjnej organizatorce Marcelinie z bloga:

Mam nawet zdjęcie z tą przesympatyczną osóbką:
 Spotkanie uważam za wyjątkowo udane, poza stroną towarzyską dowiedziałam się również czegoś więcej o historii Sosnowca, a także poznałam dzięki Marcelinie nowe miejsca, o których nie miałam pojęcia( nie wiedziałam, że Sosnowiec może być tak interesujący turystycznie).
Pani ze Skrzydlatej Żyrafy bardzo miło i rzeczowo rozmawiała z nami na temat naszych pociech, ich rozwoju, o prawdziwej kreatywności dzieciaków:), pokazała jak można rozwijać pamięć, nowe umiejętności u najmłodszych.

Był też warsztat - metoda Silvy, gdzie sympatyczna Kasia Koźlińska relaksowała nas dosłownie.
 Nie zabrakło czasu na pogaduchy, bliższe poznanie się.
 Marcelina zadbała o wszystko, nie zabrakło upominków od sponsorów:



Obdarowane zostałyśmy przez:

Największą radość po powrocie do domu sprawiłam mojemu synkowi, który dostał wspaniałe puzzle od CzuCzu

Mi najwięcej radości sprawiła jakże hojna paczuszka od Śnieżki(wiadomo dla łakomczucha nic lepszego):
Reszta paczuszek i prezentów również miło zaskoczyła(niektóre z nich):





I jeszcze raz my:
Jeszcze raz dziękuję Marcelinie za to, że mogłam uczestniczyć w spotkaniu blogerek i poznać tyle nowych twarzy.
Spotkanie uważam za wyjątkowo udane, choć przyznaję stresowałam się przed wejściem, w końcu to moje pierwsze spotkanie tego typu.
Dziękuję sponsorom, którzy nie zawiedli.
Dziękuję każdej uczestniczce spotkania.

14 komentarzy:

  1. Widać ,że super bawiłyście się ! miłych testów:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze spotkanie:) i ile prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spotkanie :) Oby tak samo fajnie było w Październiku w Katowicach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dzięki za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że spotkanie bardzo udane i spędzone w miłym gronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że spotkanie było udane i to się liczy najbardziej:)Pozdrawiam Was:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze widzę ze było super ;) chętnie bym się kiedyś wybrała na takie spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to grupowe zdjęcie! :) Widać, że było świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać spotkanie udane :) miłych testów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było Cię poznać;) Też uważam,że spotkanie było baaardzo interesujace ;) Do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz sama widzę, że pomyliłam się próbując odnaleźć Cię na zdjęciu :-) Ech, blogerki kosmetyczne to mają zawsze wypasione te spotkania, aż lekko zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń