Woski od Full Mellow- hallo spring, czyli przywołuję wiosnę w moim domu

Cześć.
Dziś chciałam Wam przedstawić rewelacyjny wosk, który znalazł się w pudełku od Full Mellow.
Mowa o hallo spring:)


Woski zapachowe to idealne rozwiązanie dla każdej z nas, która chce odkrywać nowe zapachy- zgadzam się w pełni z Full Mellow pod tym względem.

Wosk ma 15g, jego kształt jest cudowny- taki ludzik i to jeszcze różowy:)
Skład prosty.
Nazwa hallo spring- kojarzy mi się z nadejściem wiosny, delikatnym zapachem.

Po odpakowaniu foli:


 Czy ten ludzik nie jest cudny?

Na stronie mamy informację, że wosk jest o lekkim zapachu jabłoni.
Zapach rzeczywiście jest lekki, delikatny i nie drażniący mojego nosa, nie wyczuwam może jabłoni, ale jest  taki wiosenny.

Cena wosku to 4,90-chętnie przygarnęłabym zapas tego wosku, by cały rok czuć powiew wiosny w domu.

Woskiem hallo spring jestem oczarowana i przebił on dla mnie woski YC.

Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdzą się kolejne zapachy, które były w pudełku zapraszam w kolejnych dniach na recenzje.

Wosk znajdziecie tutaj:

A na koniec zobaczcie jak wygląda w moim kominku:)

13 komentarzy:

  1. A nie słyszałam o tej firmie, wszędzie tylko Yankee;)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę poznać ich woski, bardzo polubiłam produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki swietny ludzik :) zapach pewnie tez by mi sie spodobal skoro nie jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi przyjemnie pachnieć, a i wyglądem kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ludzik jest nawet bardzo cudny:)) Uwielbiam woski:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor i faktura przypomina Marshmallow:)
    Mi tu najbardziej jednak podoba się Twój kominek. Uroczy drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba muszę sobie w końcu zakupić kominek i wypróbować jakieś woski,a przede wszystkim YC :D choć ten też wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń