DERMEDIC Hydrain 3 naprawczy krem przeciwzmarszczkowy na noc

Cześć.
Pora na recenzję naprawczego kremu przeciwzmarszczkowego Hydrain 3 na noc od Dermedic.

 Krem przeznaczony jest zarówno do twarzy, szyi jak i do dekoltu.
Zalecany do stosowania u osób ze skórą wrażliwą, suchą i odwodnioną, produkt hypoalergiczny.
Składniki aktywne kremu to:
 Woda termalna, Kwas hialuronowy, Olej arganowy, Lipomoist, Masło Shea, Nienasycone Kwasy Tłuszczowe: Omega 3, Omega 6, Omega 9, Witamina E.

Podoba mi się opakowanie-buteleczka z pompką, pojemność to 55g.


Krem ma:

Redukować zmarszczki, poprawiać napięcie i uelastyczniać

Stymulować syntezę elastyny i kolagenu typu I i IV, poprawiając jędrność skóry

Skoncentrowana ilość składników aktywnych ma działać odmładzająco, odżywczo

Wzmacniać kondycję skóry

Zapobiegać utracie wody z naskórka
MOJA OPINIA:
Moja skóra przeżywała ostatnio tortury, a to za sprawą mojego słabego samopoczucia, grypa odbiła się bardzo mocno na mojej skórze, stała się przesuszona, mniej elastyczna, pomyślałam, że na noc zafunduję jej mocniejszą pielęgnację i zdecydowałam, że sięgnę po ten  krem naprawczy na noc.
Zacznę od zapachu:
typowy dla produktów Dermedic, charakterystyczny, delikatnie wyczuwalny zapach.
Konsystencja:
dość treściwa jak przystało na krem na noc, trzeba chwilę poczekać aż się wchłonie.
Działanie:
to co można zauważyć zaraz po przebudzeniu to bardzo nawilżona skóra, miękka i gładka, która wygląda na bardzo zdrową, mam wrażenie, że koloryt jakby bardziej wyrównany, już po 1 zastosowaniu tego kremu wiedziałam, że się polubimy, mimo, że ja nie lubię kremów, które zostawiają delikatną powłokę na twarzy w tym przypadku zupełnie mi to nie przeszkadza, cera jest odżywiona i ładnie wygładzona.
Krem rzeczywiście jest typowym produktem na noc, zastosowanie go przed snem gwarantuje nam rano wypoczętą i zdrową skórę.
Nie mogę się wypowiedzieć co do działania przeciwzmarszczkowego, bo u mnie to raczej działanie prewencyjne, ale na pewno mogę powiedzieć, że moja twarz po dłuższym używaniu tego kremu jest bardziej napięta.
Odsyłam Was tutaj, jeśli jesteście zainteresowane:
POZDRAWIAM:*

Komentarze

  1. Chętnie wypróbuję kiedyś ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale pewnie kiedyś wypróbuję bo ta seria Dermedic mnie bardzo kusi. Do tego mam pełno kremów na dzień i bardzo mało ma noc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra ostatnio wygląda na jakąś szarą i zmęczoną, też muszę sobie taką mocniejszą kurację zrobić :)

    PS. NOWY adres bloga jakpiekniebyckobieta.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz widziałam na DOZie promocję na kosmetyki Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na te produkty,szczególnie kusi mnie serum,ale widzę,że ten kremik też muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą firmę, a tego produktu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM