Dermedic REGENIST, recenzja kremu pod oczy intensywnie wygładzającego

Cześć.
Zgodnie z obietnicą przychodzę dziś z recenzją  kremu pod oczy intensywnie wygładzającego DERMEDIC CLINICAL- REGENIST ARS 3°~ARS 4° .



Chciałam jeszcze przypomnieć, że DERMEDIC CLINICAL to nowa generacja dermokosmetyków przeciwstarzeniowych.

W kremie znajdziecie aż 17% składników aktywnych.
Aktywny kompleks 
ARS 3°~ARS 4° zawiera proteiny roślinne, kwas hialuronowy, olej migdałowy.

Kompleks ten długotrwale utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia i napięcia naskórka, dzięki czemu drobne zmarszczki i nierówności stają się mniej widoczne.

Nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody zapobiega:gliceryna, Dub Diol oraz Natural Extract AP.

Krem ma długotrwale wygładzać i poprawiać elastyczność oraz zapewniać ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Zawarty w kremie kompleks witaminowy i alantoina hamować mają powstawanie wolnych rodników odpowiedzialnych za proces starzenia się tkanek.
Preparat ma  przyspieszać regenerację już powstałych zmian wokół oczu i zapobiegać nowym.

Dzięki Ronasphere  LDP  ma optycznie rozjaśniać i wygładzać zmarszczki oraz drobne niedoskonałości już po 1 aplikacji.

Dermokosmetyk w swoim składzie posiada także ekstrakt ze skórki pomarańczy, który pobudza mikrokrążenie skóry redukując cienie i obrzęk pod oczami.

MOJA OPINIA:

zacznę od opakowania

jak widzicie na zdjęciu powyżej krem dostajemy w kartonowym pudełku, sama buteleczka, w której umieszczony jest produkt  jest bardzo mała i zgrabna, pojemność to 15 g, wygodnie trzyma się ją w dłoni
krem posiada pompkę, jego dozowanie jest proste i przyjemne

pompka nie zacina się i cały czas jest sprawna

konsystencja kremu jest średnio gęsta, nie spływa z dłoni
wchłania się zaraz po aplikacji


krem stosowałam prewencyjnie, zapobiegawczo, skóra oczu przed 30 rokiem życia również potrafi być kapryśna

co zauważyłam po stosowaniu kremu?

przede wszystkim chciałam zaznaczyć, że najbardziej zaskoczył mnie fakt, że rzeczywiście po aplikacji moja skóra pod oczami była rozjaśniona, hmmm.. myślałam nawet, że krem ma domieszkę jakiegoś korektora, bo naprawdę zrobiło to na mnie wrażenie
moja skóra pod oczami stała się wyraźnie bardziej napięta, gładka i elastyczna, nazwałabym to efektem liftingu
produkt mnie nie podrażnił
chcę kupić kolejne opakowanie
jednym słowem polecam 


 objaśnienia nazw użytych przeze mnie w notatce:

DUB DIOL w połączeniu z gliceryną działa synergicznie- zwiększa siłę nawilżania

Natural Extract AP to inaczej betaina, która odpowiedzialna jest za prawidłową gospodarkę wodną.
Ma działanie jako substancja nawilżająca, redukuje podrażnienia.


Ronasphere  LDP - molekuły zawierające krzemionkę i żelazo, rozjaśniają i wygładzają drobne niedoskonałości skóry.


POZDRAWIAM :*

Komentarze

  1. lubię produkty, które mają pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro polecasz, to faktycznie mam chęć i ja go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To rozjaśnienie twarzy brzmi niesamowicie zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem na etapie poszukiwania fajnego kremu pod oczy, kto wie może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten produkt. Kusisz :). Z tej firmy miałam jedynie serum nawadniające. Ale planuję kupić kilka kosmetyków ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie jest to ciekawy produkt: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale chętnie się z nim kiedyś poznam :) Wielki plus za pompkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy...i jak rozjaśnia to już wogóle skusiłabym się na niego

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie świetne, z Dermedic mieliśmy kilka produktów, miło wspominamy nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty, które posiadają pompkę. Są wygodniejsze i bardziej higieniczne :)

    A owego kremu nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, szukam teraz dobrego kremu pod oczy, bo czas mija ...heheh

    OdpowiedzUsuń
  12. a jaka cena? najważniejszego nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM