Dzbanek filtrujący Dafi 2,4 l

Hej.
Przedstawię Wam dzisiaj dzbanek filtrujący Dafi, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Katowicach.
Zawsze chciałam go mieć, by sprawdzić czy rzeczywiście istnieje różnica  w smaku wody kranowej i wody przefiltrowanej.



Przeznaczenie wody filtrowanej:
posiłki dla dzieci, zimne napoje, kawka lub herbatka, gotowanie, bidony, pojenie zwierząt.

W zestawie oczywiście był filtr:


 filtry Dafi zmiękczają twardą wodę, ich działanie zapewnione jest przez około miesiąc czasu:)

filtrując wodę jesteś:
eko-ograniczasz odpady z plastikowych butelek
zyskujesz:
zdrowie i smak
oszczędność pieniędzy
bezpieczeństwo i wygodę

Moja opinia:
Jestem bardzo zadowolona z użytkowania dzbanka i przefiltrowanej wody, dzięki nim kawa i inne napoje mają lepszy smak, zupki też inaczej smakują, mogę zaoszczędzić pieniądze, nie muszę już dźwigać zgrzewek wody.
Dla mnie i mojej rodziny to idealne rozwiązanie.
Polecam każdemu, kto jeszcze nie spróbował.
Na dowód dodaję zdjęcie poniżej, mam nadzieję, że widzicie różnicę.


POZDRAWIAM

Komentarze

  1. Mam go i ja :) Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie mam, ale zmienię to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki dzbanek tylko z innej firmy od wielu, wielu lat i nie wyobrażam sobie zycia bez niego :) Woda jest o wiele lepsza a i tym samym akwa i herbata smaczniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inną wersję, ale jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach zakup takiego dzbanka :) mój mąż bardzo lubi pić wodę więc sprawdzi się u nas jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną cheć na ten dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM