Flashing - recenzja pomadki od Makeup Revolution

Witam.
Kilka osób czekało na recenzję pomadki Flashing od Makeup Revolution tak więc dziś poznacie moją opinię i zobaczycie jak prezentuje się na ustach.



Sam odcień jest bardzo różowy:



Kilka słów:
Jedwabista, kremowa pomadka do ust marki Makeup Revolution.

Bardzo dobrze napigmentowana i trwała.

Moja opinia:

Przypominam, że koszt tej pomadki to około 5 zł.

Opakowanie klasyczne, czarne, osobiście nie mam do niego zarzutów.
Kolor bardzo dobrze napigmentowany, na żywo jeszcze bardziej intensywny.


Z całą pewnością szminka nie jest matowa, ma rzeczywiście jedwabiste wykończenie, przyjemnie się ją aplikuje, ma się wrażenie nawilżenia, niestety również i w tym przypadku jest ono złudne, wprawdzie usta nie są jakoś mega wysuszone, ale jednak:/

Zjada się równomiernie, nie tworzy smug, niestety szybko znika i również po 2 h na ustach nie ma już nic, choć zauważyłam, że ten odcień odrobinę dłużej trzyma się na moich ustach niż prezentowany przeze mnie wcześniej odcień chic


Szminka nie zawiera żadnych drobinek.
Myślę, że kolor wielu kobietom przypadnie do gustu, ja na zwykłe dni preferuję nudziaki, ale od czasu do czasu można zaszaleć.

Zdecydowanie pomadka w odcieniu Flashing lepiej zdała egzamin i oczywiście fakt, że nie zawiera drobinek również działa na jej korzyść.
Za 5 zł ten odcień można wypróbować.

A Wam jak podoba się odcień na moich ustach?
lubicie takie intensywne róże czy stawiacie na bardziej stonowany look?

POZDRAWIAM

Komentarze

  1. Piękny kolor, w sam raz dla mnie, bo nie lubie nudziaków. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety takie róże mi nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor nie mój ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem zdarza mi się używać takich odcieni :) ciekawa jestem tych szminek, moje usta są ostatnio w lepszym stanie, może jakąś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek ;) Lubię takie u siebie. I to jeszcze pomadka za taką cenę, cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny ale jakoś nie mogę się przekonać do szminek Makeup Revolution: )

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor śliczny, całkiem naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadza się, za 5zł można wypróbować :) A odcień bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że za 5 zł można wybaczyć te minusy :D. Kolor bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na jedną z ich pomadek ale póki co udaje mi się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor mi się podoba, choć u siebie to jej raczej nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jaki kolor ma przesłodki :) śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolor, 5zł nie majątek więc pewnie się skusze na jakąś pomadkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomadka ma ładny kolor i jest tania, ja jednak szukam czegoś lepszej jakości i przede wszystkim interesuję mnie skład

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię takie kolory, więc chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny kolorek,mam chyba podobny odcień albo ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor fajny, za 5zł warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM