Konkurs kreatywny

Cześć.
Jeśli macie ochotę zapraszam do udziału w kreatywnym konkursie.

Konkurs trwa od dziś tj.2014 10 15 do 2014  11 23.

O wygranej poinformuję w notatce na moim blogu w ciągu 4 dni od zakończenia konkursu.

Nagrodą jest paczka kosmetyków, jest to nagroda niespodzianka, nie zdradzę jej zawartości.
Wszystkie kosmetyki będą nowe, są to rzeczy, które otrzymałam ze współprac, dostałam więcej sztuk i chcę się podzielić.

Zabawa polega na tym, by na mój adres email:
katarzynamalik@onet.pl
wysłać dowolne zdjęcie( może przedstawiać wszystko co chcecie tzn.niech będzie to zdjęcie tego czym chcecie się ze mną podzielić-nie wiem wszystkim co chcecie mi pokazać :)) byle gdzieś była umieszczona nazwa mojego bloga HUTOSIA

Jeśli macie ochotę na wzięcie udziału zapraszam.
Miło jeśli udostępnicie w kolejnej notatce informację o konkursie u mnie( możecie podać linka).
Nie robię żadnego obowiązkowego banerka.

POZDRAWIAM

14 komentarzy:

  1. fajny pomysł,może jak znajdę jakieś ciekawe zdjęcie wyślę je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, liczy się kreatywność :)

      Usuń
  2. też postaram się coś podesłac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem, ze zdjęcia już gotowe, tz. zrobione wcześniej nie można wysyłać tylko te zrobione na 'świeżo' z tytułem Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym żeby były to zdjęcia zrobione na świeżo, na potrzeby konkursu

      Usuń
  4. podoba mi się pomysł więc coś zmaluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się coś stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czego,jak czego ,ale kosmetyków nigdy dość ;) coś wykombinujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również postaram się coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, postaram się coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń