Kosmetyki kolorowe i moje typy

Hej.
Przychodzę pokazać Wam moje typy z kolorówki.

Kolorówka będzie bardzo ograniczona, gdyż mój makijaż zazwyczaj jest skromny i nie używam za dużo produktów.

Podkład, który u mnie bardzo fajnie się sprawdza to Rimmel Match Perfection, muszę kupić ciemniejszy odcień, bo light porcelain jest za jasny, poza tym podoba mi się jego wykończenie, to mój sprawdzony kosmetyk:)

Korektora idealnego nie odkryłam.

Róż- zdecydowanie i żałuję, że tak późno odkryłam produkt Makeup Revolution Candy Queen of Hearts, można nim osiągnąć bardzo subtelny efekt jak i mocne podkreślenie.

Cienie- również Makeup Revolution paleta Death by Chocolate, bo po co kupować inne, gdy wszystkie można mieć w czekoladowej palecie, jednym słowem idealnie stworzone kolory począwszy od beżu, brązu po złoto, srebro i czerń.

Tusz- po czasie widzę, że najchętniej wracam do tuszy z firmy Max Factor.

Pomadka- zaskoczę Was, mam wiele pomadek, ale zdecydowanie ulubioną jest pomadka-błyszczyk z firmy Celia.
Piękne delikatne podkreślenie i nawilżenie ust.
Jestem zdecydowanie na tak.

Puder-Rimmel Stay Matte- przystępna jakość i dobra cena

Pozdrawiam Was serdecznie:*
dajcie znać jakie są Wasze sprawdzone kosmetyki, chętnie poczytam

19 komentarzy:

  1. też używam pudru Rimmel Stay Matte :) z kolei zaciekawiłaś mnie tym podkładem:) w poniedziałek mam zamiar sobie sprawić jakąś nowość. Jak z u niego z kryciem?

    OdpowiedzUsuń
  2. jedynie co używam to tylko tuszu do rzęs i to przeważnie Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusze z Max Factor lubię dobry jest ten False Lash Effect Mascara. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. niczego z Twojej listy nie używałam,
    ale ciekawi mnie tusz max factor

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych kosmetyków. Puder bardzo lubię Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z podkładów miałam Lovely brillance (straszny szajs), jakiś Rimmel z bordową nakrętką "Oatmeal Beige"(już wycofano takie opakowania i nie jestem pewna co to dokładnie było) - całkiem ok, potem Affinitone (kiedyś był super a aktualnie pogorszył się i zupełnie "nie wtapia się". Na tą chwilę mam tylko BB rival de loop i ....najczęściej wcale się nie maluję. :) Pudry prasowane za to uwielbiam i zawsze mam "jakiś"- zimą jasny, latem brzoskwiniowy.Różu nigdy nie stosuję bo jestem piegus. Brąz - raczej tylko przy mocnej opaleniźnie.
    Na oczy mam złoto brązowy cień sensique (metaliczny) i takie bakłażanowy czarny z metalicznych Eveline, tusz Essence.

    Rimmel Match Perfection zdaje mi się ma bardzo wąską gamę odcieni. Nie ma neutralnych , trzeba byłoby zdecydować się na kompromis np "200"
    Potrzeba mi takie coś http://ewaija.pl/user/images/1377267836_kolorowka%20affinitone%20podklad.jpg "17" albo jaśniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu wypróbować tą pomadkę-błyszczyk Celii, ale jakoś nigdzie nie mogę na nią trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś używałam tuszy max factor, ale teraz wolę maybelline

    OdpowiedzUsuń
  9. Obym z różu była równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zastanawiałam się nad zakupem pudru Rimmel Stay Matt ale ostatecznie zdecydowałam się na puder bambusowy z Paese. Bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam minimalizm w makijażu, a na jakieś wyjścia też nie szaleje. ;) Bardzo ciekawe produkty. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój tusz nr 1 to WONDER z Oriflame - najlepszy :)))
    ostatnio polubiłam podkład z Pharamceris, który dostałam od przyjaciółki na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam podkład z Rimmel z tej serii co Ty puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekoladowa paleta również mnie kusi, ale się na razie bronie przed zakupem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger