Książka Makijaż z Katosu i mój nowy blog:)

Hej.
Dziś kilka słów o książce, którą chciałam mieć od dawna, jest to książka Kasi Gajewskiej Makijaż z Katosu.


W książce możecie poczytać np. o :
przygotowaniu twarzy do makijażu, pędzlach, przyborach kosmetycznych, modelowaniu brwi, idealnej kresce, kolorystyce cieni, o tym jak dobrać korektor i podkład, jak zakrywać niedoskonałości, konturować, rozświetlać, jak być piękną w każdym wieku, znajdziecie w niej również sporo zdjęć- wersje różnych makijaży.

Książka jest w twardej oprawie i kosztuje niecałe 45 zł, ja kupiłam ją taniej na allegro.

Zgodzę się z Kasią, że już odrobina makijażu ma wpływ na codziennie życie każdej z nas:).

Cała książka jednak w moich oczach wypadła średnio, może dlatego, że nie dowiedziałam się z niej niczego odkrywczego, po prostu makijaż każda z nas powinna mieć taki w jakim najlepiej się czuje, dla jednych to totalny minimalizm dla innych szaleństwo barw.
Same propozycje makijaży są w miarę w porządku, jednak nie mam w domu odpowiednich kosmetyków by je wykonać, nawet nie mam zbliżonych.
Próbowałam coś pozmieniać, ale nie jest to już tak ładny efekt jak w książce ( na obrazku).

Znacie książkę Kasi? co o niej sądzicie? była dla Was odkryciem?
mi miło się ją czytało lecz nic poza tym, może miałam za duże oczekiwania...

Zmieniając temat serdecznie chcę Was zaprosić do zaobserwowania mojego 2 bloga, jest to blog o tematyce dziecięcej.
Zapraszam przede wszystkim Mamy, ale nie tylko, bo przecież każda z nas Mamą zostać może wkrótce:)


Z góry dziękuję za odwiedziny.
POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE:*

Komentarze

  1. Nie mam żadnej książki o takiej tematyce i chyba mój błąd. Ale niedługo urodziny i Święta więc może coś wpadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna książka i oczywiście obserwuje twój drugi blog :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dorobiłam się jeszcze żadnej książki o takiej tematyce :) chociaż ostatnio mój narzeczony kupił mi książkę z różnymi pomysłami na wzorki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaka ciekawa książka :) - idę zobaczyć na Twój drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym ja mieć... ale jak faktycznie nic w niej odkrywczego nie ma to chyba wystarcza mi blogi i yt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej książki, ale stwierdziłam ze raczej nie wyniosłaby do mojego życia nic odkrywczego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej książki, ale mnie zaciekawiła

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki nie znam, ale kiedyś oglądałam Katosu namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałam kupić tę książkę...ale z czasem stwierdziłam,że i tak nie bawię się makijażem i filmiki mi wystarczają.Bardziej oglądam je dla rozrywki niż do naśladowania;Brak mi takiego talentu i już :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż to nie jest moja mocna strona,więc takiego poradnika/książki nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka nie bardzo mnie pociąga, wolę oglądać filmiki Katosu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym się kiedyś nauczyć ładnie malować, także taka książka by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przeczytała taką książkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś do tej książki mnie nie ciągnie :) myślę, że wolę oglądać jednak filmiki na YT :)
    Z miłą chęcią obserwuję drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się czaję na tą książkę do dłuższego czasu, zobaczymy, kiedyś pewnie ją przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasię oglądam czasem ale na książkę szkoda mi kasy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM