Luxure i dwa zapachy

Hej jakoś w lipcu otrzymałam przesyłkę od Luxure z dwoma perfumami.
Dziś przyszła pora na recenzję po dłuższym stosowaniu.

W paczce znalazłam dwa zapachy:


VESTITO BRILLAR CRISTAL 



To zapach z kategorii kwiatowo-owocowej.

Nuta głowy to:
owoc granatu, yuzu, mroźne akordy
Nuta serca:
piwonia, magnolia, kwiat lotosu
Nuta spodu:
ambra, piżmo, mahoń

Nazwa kojarzy mi się z czystością, czymś błyszczącym i wyjątkowym.
Sam zapach jest świeży i kwiatowy.
Perfum przychodzi do nas w kartoniku, sam flakon zawiera 100 ml, warto zwrócić uwagę na zakrętkę, sprawia, że perfum wygląda na luksusowy, flakon będzie idealnie komponował się z damską toaletką, będzie ją zdobił niczym kryształ:)
Zapach pozostawia po sobie bardzo pozytywne wrażenia, nie jest duszący, nie boli po nim głowa, jest świeży i wg mnie dominuje kategoria kwiatowa.
Jeśli chodzi o intensywność i trwałość zapachu również jestem zadowolona, na moim ciele to jakieś 4 do 5 godzin.
Z tym zapachem czułam się lekko, przyjemnie, nie jest to nachalna dla nosa woń lecz przyjemny, delikatny zapach.

LA BUENA VIDA 



 To zapach kwiatowo-owocowy.

Nuta głowy:
czarna porzeczka i gruszka
Nuta serca:
irys, jaśmin, kwiat pomarańczy
Nuta spodu:
paczula, fasolka tonka, wanilia, pralina

Na pierwszy rzut oka możecie zobaczyć efektowną wstążeczkę.
Flakon również ma pojemność 100 ml.
Zapach określiłabym jako mocniejszy, zdecydowany, wyczuwam szczególnie paczulę i wanilię.
Jeśli lubicie słodkie zapachy to zapewne coś dla Was.
Utrzymuje się około 4 do 5 godzin.
Dla mnie to zdecydowanie zapach na wieczór.

Podsumowanie:
Chciałabym zwrócić waszą uwagę na flakony tych perfum, są naprawdę bardzo estetyczne, przyjemne dla oka, przypominają mi te z wyższej półki.
Trwałość zapachu również jest zadowalająca.
Myślę, że Luxure to dobry wybór nie tylko na specjalne okazje ale i na każdy dzień, bo każda z nas powinna czuć się wyjątkowo i  być pewna siebie.

Komentarze

  1. nie słyszałam wcale o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy z kategorii kwiatowo-owocowej uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych zapachów, ale nuty są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy to chyba odwzorowanie Versace Crystal Bright, który uwielbiam ;-) Ciekawe czy pachnie podobnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się tak od razu skojarzyło:) też uwielbiam ten zapach:)

      Usuń
  5. Ponoc bardzo ładne sa te dwa zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRatuluję, życzę miłego używania:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię perfumiki od Luxure :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakoniki faktycznie mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakonik drugiego perfumu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej o nich czytam i ten pierwszy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. perfumy są mi obce,nigdy wcześniej o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM