Małe zakupy i przesyłki

Hej.
Pokażę Wam dziś zakupy.
Do koszyka wpadło kilka rzeczy, każdy z domowników coś dostał:)



 Mąż dostał żel pod prysznic STR8 ORIGINAL - był w Naturze za 400 ml zapłaciłam 7,99 więc bardzo okazyjnie

Ja zgarnęłam najwięcej, a więc micel z Garniera- moje 2 opakowanie, tym razem kupiłam jeszcze taniej- 11,99 za dużą butlę.

W Biedrze upolowałam kolagenowe płatki pod oczy, kosztowały niecałe 5 zł.

Synkowi kupiliśmy żel do mycia ciała na dobranoc Johnson's baby, to kolejne opakowanie, spodobał nam się jego zapach, w biedrze kosztował 9, 49 za 400 ml.

Dotarły też dwie przesyłki.
Pierwsza to maseczki do twarzy, a druga to próbka perfum.


Znacie te produkty?

24 komentarze:

  1. Garniera ostatnio kupiłam i jestem zadowolona :) Maseczki miałam i też mi pasowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten plyn micelarny garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na tą próbkę perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tego micela z Garniera :) nic więcej z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płatki pod oczy bym chętnie sobie sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w biedronce te płatki są droższe , ale kupiłam podobne w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakieś 2 miesiące temu zamówiłam właśnie próbkę tych perfum z yodeymy,ale zapach mnie nie powala :/

    OdpowiedzUsuń
  8. żel dla dzieci uwielbiamy... super lawendowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki testowałem :)
    Płyn z garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu wypróbować micelka z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kolagenowe płatki pod oczy, ale nie byłam zadowolona z ich działania. W sumie nic nie zrobiły. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem tych maseczek do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu kupić ten micel z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny STR8 to ulubiony zapach mojego męża :) a płyn Garniera to mój ulubieniec ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak te maseczki się sprawdzą, bo nigdy ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Maseczki sa świetne, u mnie już wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger