Podstawowe kosmetyki pielęgnacyjne i moje typy

Cześć.
Dziś o pielęgnacji.

Przedstawię Wam moje typy w danej dziedzinie.
 Będą to podstawowe kosmetyki.

Płyn micelarny- bardzo ważny element pielęgnacji, nie tylko oczyszcza twarz, ale także koi i odświeża, ostatnio używam słynnego płynu 3 w 1 Garniera, sprawdza się bardzo dobrze, ale szukam sprawcy podrażnienia moich oczu, mam nadzieję, że to nie on, jednak sprawdzony i skuteczny płyn to dla mnie L'Oreal IDEAL SOFT i to na niego aktualnie stawiam:)

Krem nawilżający- krem to podstawa zarówno rano jak i wieczorem, mój wybór to BIELENDA MŁODZIEŃCZY BLASK- matujący krem ultra nawilżający, nie tylko nawilża, ale i sprawia, że moja mieszana skóra nie błyszczy się aż tak bardzo

Woda termalna- dla jednych zbędny element, dla mnie wybawienie, stosuję ją czasami zamiast toniku, a czasem w celu złagodzenia podrażnień, ostatnio miałam strasznie podrażnione oczy(powieki) spryskiwałam wodą całą twarz i moje oczy również odczuły ulgę, w tej kwestii dla mnie jedyna i niezastąpiona woda nie wymagająca osuszania URIAGE

Balsam do ciała lub masło- mój absolutny hit w pielęgnacji to masło ALVERDE z orzechem macadamia i masłem shea, nic innego nie oczarowało mnie aż tak bardzo

Szampon i odżywka do włosów- po samym szamponie mam często trudne do rozczesania i sianowate włosy, dlatego używam odżywki i obojętnie jaką trzymam na włosach dosłownie chwilę, tylko ją wmasowuję i spłukuję, taka pielęgnacja zupełnie mi wystarcza i nie obciążą moich włosów
polecam szampon
Elseve Nutri - Gloss
Odżywkę za tanie pieniążki, która cudownie wygładza
Nivea Diamond Gloss

Krem do stóp i dłoni- wiadomo mam kilka, ale coraz częściej dochodzę do wniosku, że mogłabym spokojnie stosować krem nivea i osiągnąć podobne efekty, nawet kremy z mocznikiem do stóp nie robią na mnie jakiegoś super wrażenia

napiszcie jakie są Wasze typy, będzie mi miło dowiedzieć się czegoś nowego
pozdrawiam

a już jutro zapraszam na post o kosmetykach kolorowych, gdzie przedstawię moje typy:)


Komentarze

  1. woda termalna z Uriage to i mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. L'Oreal IDEAL SOFT
    URIAGE
    Oba te produkty kocham!
    Nawet dziś pisałam o tym micelku. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubie wodę ,ale z Vishy@ świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Wodę Uriage mam w planach zakupowych :). Takich ulubieńców nie mam. Ale micel bardzo lubię z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam wody termalnej :) czekam na notkę z twoimi typami :)
    obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jeszcze nie mam swoich typów :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twoich typów znam tylko micel z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam płynu micelarnego z Garniera, na moje oczy działa dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn Loreala tez lubię,ale kusi mnie wypróbować też Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zamiast micelka mam potrzebę na mleczko a reszta bardzo podobnie - choć osobiście nie wyobrażam sobie abym nie posmarowała kremem do stóp moich 'stóp' - kremy do rąk powodują u mnie w tej materii swędzenie nie wiem w sumie czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wodę Uriage też lubię i płyn Loreal

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn L'oreala to też jak do tej pory mój ulubiony micel, ale jeszcze będę kilka chciała testować :-) Wodę Uriage mam właśnie w użyciu po raz pierwszy i jeszcze nie mam opinii na jej temat.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM