Przesyłki

Hej.
Jestem już po wczorajszym, niesamowitym spotkaniu blogerek.
Już za parę dni recenzja.
Tymczasem chcę Wam pokazać co ostatnio udało mi się wygrać w konkursie na facebook, tym razem wygrałam coś dla mojego męża.


Paczka całkiem spora:)

 zawierała: dwa kremy, balsam po goleniu, krem pod oczy

A do mnie też coś przyszło nie uwierzycie , jaki ładny zapach unosił się w pokoju po otwarciu koperty:

to produkt od Full Mellow

dziś pokażę Wa tylko zdjęcie
a więcej szczegółów niebawem w recenzji
możecie zgadywać co to za cudo:)


 Pozdrawiam:*

24 komentarze:

  1. Świetną niespodziankę wygrałaś dla męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ja ciacho. =P
    Mydło?
    No chyba nie szampon czy krem. =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby babeczka do kąpieli ;)
    Wczoraj było świetnie! A przesyłka dla męża niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty, mąż pewnie uradowany jest :))
    Super było wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę całkiem ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mężowi się poszczęściło ;) Trzymam kciuki, żeby był zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo,a gdzie było to spotkanie?też wczoraj byłam,ale w Dąbrowie Górniczej.A to w woreczku to na pewno wełna.Będziesz robić na drutach ;);)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój by się bardzo cieszył z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  9. O bardzo ładne , i super kosmetyki ; ) Na pewno mąż się ucieszył ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paczka dla Męzusia, a to cudo to szampon w kostce?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Gratuluję wygranej :) Miłych testów :)
    P.s wczoraj było super,ciesze się,że mogłam Cię poznać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super niespodzianka :) Takie spotkania są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta paka dla męża o mi ta ostatnia rzecz wygląda jak mydełko bądź wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego cuda z Full Mellow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na miejscu Twojego męża bym się cieszyła :) A ta pachnąca przesyłka to chyba mydełko?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger