Relacja ze spotkania blogerek 18 10 2014 Katowice część 1

Hej.
Dziś pierwsza część recenzji ze spotkania blogerek, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w sobotę tj.18 10 2014.
Spotkanie odbyło się w Zielonej Mydlarni.

Do Katowic jechałam niecałe 0,5h, miałam spory ładunek, gdyż wszystkie dziewczyny przywiozły ze sobą coś dla samotnych matek i dzieci, więc i ja trochę tego nazbierałam.
Oprócz tego była też zbiórka nakrętek i chętnie się do niej dorzuciłam, uzbierałam całkiem ładną ilość.

W spotkaniu uczestniczyło kilkanaście fantastycznych dziewczyn:


ja mam numerek 4:)

Dostałam śliczną przypinkę już na starcie:


Samo miejsce,
 w którym odbywało się spotkanie było pełne różnych wspaniałości ( zdjęcia dzięki uprzejmości dziewczyn)




 Jako pierwsza prezentację wygłosiła Pani Agata, opowiedziała nam o produktach z firmy Skarb Matki.
Temat mi bliski bo sama jestem Mamą i z tymi kosmetykami miałam już pewne doświadczenia.
zdjęcie Renatki:)

A na zdjęciu oglądam produkt:), koleżanki natomiast pozują:)

Najlepszy moment to wkroczenie do akcji dwóch Pań przedstawicielek - Kasi i Basi z Vanilla Body Shop.
Panie brafiterki doskonale potrafiły podzielić się swoją wiedzą na temat dobrania stanika, pokazały jakich błędów należy unikać, by nasz biust nie był zdeformowany.
Była nawet okazja do zmierzenia się i poznania swego prawdziwego rozmiaru:):).


 to zdjęcie od Renatki:)

Oczywiście nie zabrakło czasu na pogaduszki:
tu ja z Anitką, której dziękuję za organizację spotkania i za to, że mogłam w nim uczestniczyć
  
lista sponsorów i upominki już jutro:):)

22 komentarze:

  1. Super spotkanie, oby takich więcej. Miło było poznać i spędzić czas w takim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno było to udane spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałyście spotkanko w świetnym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było Cię poznać kochana :* Było wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie uśmiechnięte panie :D widać,że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już jedną relację z tego spotkania i napiszę ponownie, że miejsce spotkania wybrałyście urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwością czekam na dalszą część opisu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że miałyście możliwość na spotkanie się :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, bardzo chciałabym spotkać się z taką brafiterką na spotkaniu... Zazdroszczę... zawsze mam problem przy wyborze nowego biustonosza, ciężko w ogóle znaleźć dobrze zaopatrzony sklep z bielizna w normalnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że spotkanie się udało. ;)
    pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  11. A więc czekam co znalazło się w środku! :) Uwielbiam takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że spotkanie jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super było Cię poznać, mam nadzieję, że to nie było nasze ostatnie spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super musiało być, gratulujemy takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o zazdroszczę możliwości poznania Pan brafiterek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie znam żadnej z uczestniczek spotkania, ale na blogi większości zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger