Świeżość/Jakość/Komfort/Nasze Zdrowie

Witam.
Dziś chciałam Wam opowiedzieć o produktach Gentle Day.
Bardzo ucieszyłam się, że dostałam je do przetestowania, ponieważ miałam z nimi styczność tuż po porodzie.
Gentle Day oferuje produkty higieniczne dla kobiet, które dbają o swoje zdrowie.
Charakterystyka podpasek i wkładek Gentle Day:

Bawełniana warstwa wkładek higienicznych nie zawiera substancji chemicznych i drażniących skórę np. dezodorantów i barwników, nie zawiera też fungicydów i pestycydów.

Anionowy pasek usuwa nieprzyjemny zapach i zatrzymuje bakterie, zapewnia uczucie świeżości i komfortu.

Wszechstronna ochrona przed przeciekaniem:dzięki zastosowaniu hydrożelu podpaski wchłaniają do 5 razy więcej niż zwykłe podpaski, boczne ścianki chronią przed przeciekaniem.

Powietrze przepuszczające podłoże jest wykonane z cienkiej folii, w której są pory przepuszczające powietrze.
Nietoksyczny klej nakłada się paskami, co zapobiega zapychaniu się porów podłoża.

Podpaski są bardzo ekonomiczne dzięki chłonności i funkcji antybakteryjnej co zauważyło większość kobiet ich używających.

Do testów dostałam paczkę podpasek na dzień, gratis  wkładkę higieniczną, test do badania pH pochwy i długopis.





tabela(długość):





MOJA OPINIA:
tak jak pisałam Wam wcześniej nie jest to moje pierwsze spotkanie z tymi produktami, stosowałam je po urodzeniu synka, gdyż poleciła mi je położna środowiskowa
z całą pewnością uważam, że produkty naprawdę działają, przede wszystkim polecane są osobom z obfitymi miesiączkami, po porodzie lub podatnymi na alergie
likwidują nieprzyjemny zapach 
są bardzo wygodne w używaniu, nic nie obciera, są mega delikatne, nie rozwarstwiają się, mają dobry klej, rzeczywiście są chłonniejsze od innych podpasek czy też wkładek dostępnych w regularnej sprzedaży.

Jeśli jesteście zainteresowane odsyłam Was tutaj:
http://www.gentleday.com/pl/nasze-produkty/podpaski-na-dzie

ja serdecznie polecam:)

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam produktów tej firmy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy, ale może czas wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. testowałam na własnej skórze ( http://testuje-i-pisze-prawde.blogspot.com/2014/09/gentle-day.html ) są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tych podpasek.

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo słyszałam o tych produktach, ale sama nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na przyszłość z pewnością zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podpaska jak podpaska i tak w koszu wyląduje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem w koszu wyląduje, ale przez kilka godzin "jest z nami" i lepiej mieć coś pewnego, dobrego co zapewni nam jak najlepszą ochronę. Produkty tej firmy znam i bardzo sobie chwalę ;)

      Usuń
  8. szczerze mówiąc ja się czuję pewniej tylko z tamponami :)

    OdpowiedzUsuń