Zapraszam na ulubieńców

Cześć.
Znów dopadło mnie przeziębienie.
Postanowiłam dziś przedstawić Wam ulubieńców.


Zacznę od podkładu Celia NUDE matujący podkład korygujący w kolorze nr 01 ECRU
kupiłam go spontanicznie, wpadł mi do koszyka w biedronce, kosztował niecałe 5 zł, myślałam, że miłości to z tego nie będzie, jednak byłam w błędzie, podkład ładnie wtapia się w skórę ujednolicając jej koloryt, nie ciemnieje, nie podkreśla suchych miejsc i przyzwoicie utrzymuje się na twarzy, co najważniejsze nie wzmaga błyszczenia skóry, krycie jest średnie, ale mi wystarczy
polecam

druga rzecz to róż od Makeup Revolution Candy Queen Of Hearts 
 piękne opakowanie w kształcie serca:)

 delikatny róż, którym nie zrobicie sobie krzywdy w postaci plam
dla mnie idealny, zawiera bardzo, ale to bardzo mikroskopijne drobinki

3 ulubieniec to również Makeup Revolution paleta Death by Chocolate


ta czekoladka robi na mnie ogromne wrażenie:)
pokażę Wam jak prezentują się kolory i dodam kilka słów od siebie

jak możecie zobaczyć mamy dwa duże cienie do rozświetlenia powieki, okolicy pod łukiem brwiowym, są to cienie bazowe
 pierwszy od lewej u góry w paletce to white light jak możecie zobaczyć jest prawie niewidoczny i zupełnie matowy, uwielbiam go

na końcu palety mamy cień o nazwie bring down angels to cień z drobinkami, nie specjalnie przypadł mi do gustu

 don't let go to bardzo dobrze napigmentowany cień w kolorze złota z brązem
break me up i consume me to dwa różne odcienie brązu, pierwszy jest jasny, drugi ciemny z delikatnymi drobinkami
all is lost to czarny cień matowy, bardzo silnie napigmentowany, lick me to delikatny róż z domieszką brązu-śliczny, fool's gold, czyli piękne złoto
 one more bar to ciemny brąz matowy, devour me to ciemna czekolada matowa, thear the wrapper to ciepły brąz z drobinkami
love you death, czyli moja kochana śliwka, pięknie się komponuje z moimi piwnymi oczami, pray for me i dipped to odcienie brązu, dla mnie to taka kawa z mlekiem
 tease me i set me free to odcienie srebra, choć ten drugi jest delikatnie łamany brązem

starałam się, by zdjęcia były obiektywne, jestem ciekawa czy znacie moich ulubieńców i jakie są Wasze typy

POZDRAWIAM

32 komentarze:

  1. widzę, że Makeup Revolution robi furrorę na blogach. Ten róż jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam sie nad tym sercem;) czekoladka bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko takie jak Ty masz bym chciała :) Drugie serduszko rozświetlacz też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fluid jest świetny :) szkoda ze juz nie dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten podkład z celi i faktycznie jest godny polecenia. Paletkę "czekoladową" chciałam mieć, ale teraz jakoś przeszła mi na nią ochota ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rozyk jest taki slodki i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda :). Ta paleta wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą samą paletke i wedlug mnke jakością przewyższa sleeka: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wypróbuję ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba kosmetyki MR bardzo chętnie bym wypróbowała :) i opakowania i zawartości są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja kurczę,jak wpadam do Biedronki to widzę tylko żarcie.Nigdy na dłużej nie skupiłam uwagi na kosmetykach w tym sklepie.No może poza płynem do kąpieli.Chyba muszę się bardziej rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na jakiś róż w serduszku od Makeup Revolution albo najlepiej całą paletkę róży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie makeup revolution są fenomenalne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoi ulubieńcy od Makeup Revolution mają tak cudowne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten róż i paletak starsznie mi się podobają!! widziałam je na targach kosmetycznych i z trudem oparłam się zakupowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę tę paletkę! :D Mam nadzieję, że dostanę ją od mojego Wojtka, bo on wie, że chcę, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe czy jeszcze gdzieś znajdę ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. paletka ma cudowne opakowanie i bardzo ciekawe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie przygarnęłabym tą paletkę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ta czekolada, piękny efekt wizualny, pierwszy raz tą paletę widzę, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka cieni prezentuje sie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten róż ma piękne kolory, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówiłam w internetowym sklepie minti shop:)

      Usuń
  25. Już wcześniej się spotkałam z pozytywnymi opiniami na temat tego podkładu z Celi, szkoda że nie miałam nigdy okazji spróbować.

    OdpowiedzUsuń