Delikatne, ale skuteczne złuszczenie-peeling enzymatyczny Hydrain3 HIALURO od Dermedic

Cześć.
Dziś recenzja mojego ulubionego peelingu enzymatycznego do twarzy Dermedic Hydrain3 HIALURO.
Przeznaczony jest do skóry suchej, bardzo suchej i odwodnionej.
Dodałabym także, że do skóry wrażliwej:)

Peeling w opakowaniu:


Tubka mieści 50 g


Informacje o peelingu:

składniki aktywne: woda termalna, kompleks kwasów AHA i L-argininy (6%), kwas hialuronowy, mocznik, gliceryna, alantoina

delikatnie złuszcza martwy skórek

udrażnia drogę dla działania kosmetyków
pielęgnacyjnych

nie podrażnia skóry tak jak w przypadku peelingów mechanicznych

nie wysusza skóry

bez konieczności zmywania skóry po zabiegu

hypoalergiczny

MOJA OPINIA:

jeśli chodzi o dobór peelingu do twarzy jestem bardzo ostrożna, ponieważ moja twarz jest niezwykle wrażliwa i nie znosi mocnych zdzieraków:):)
peeling stał się moim absolutnym must have i zapewniam Wam, że kupię go ponownie i będzie ze mną na dłużej, dlaczego? zapraszam do przeczytania powodów:

jest niezwykle delikatny- nie podrażnia

nie wymaga zmywania- nakładam na twarz warstwę peelingu, po czym odczekuję 15 minut i nadmiar ( pozostałości ) usuwam płatkiem kosmetycznym

twarz jest gładka po zabiegu, widzę, że pory są dokładnie oczyszczone, zaryzykuję nawet stwierdzenie, że są zwężone

peeling nie ma nachalnego, męczącego zapachu, ja wyczuwam go bardzo delikatnie, ma subtelny zapach

oszczędność czasu- wykonuję go raz w tygodniu, całkowicie mi to wystarcza

i wreszcie wydajność, peeling jest dość gęsty, przez co mega wydajny:


Pozdrawiam serdecznie:*
napiszcie jakich peelingów Wy używacie?

Komentarze

  1. Tego peelingu nie znam, właśnie kończę piankę peelingującą trzy herbaty z Yves Rocher, też była niezła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo muszę go wypróbować, Dermedic kusi kolejny raz :) Ja ostatnio kocham enzymatyczny Apisa gruszkowy - doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłabym go chociażby dla oczyszczonych porów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ,tez myslę ,że u mnie sprawdziłby się

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam peelingu enzymatycznego, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim sprawdzam skład INCI :D Szkoda, że nie podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad jego kupnem wczoraj ale postawiłam na maskę nawilżającą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go ale faktycznie zbiera bardzo dobre opinie i może sama się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wole mocne zdzieraki, jakoś peelingi enzymatyczne średnio do mnie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie używałam peelingu enzymatycznego, znaczy 1 w próbce Tołpy i mi się nie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama wolę porządne drobinkowe zdzieraki, ale i po takie czasami sięgam. Poza tym bardzo lubię tą serię, więc chętnie wypróbuję ;0

    OdpowiedzUsuń
  12. Już niedługo będę miała okazję sprawdzić go na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę uważać z peelingami, więc lubię enzymatyczne ewentualnie delikatne drobnoziarniste.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę go przetestować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go na swojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie jakos te peelingi enzymatyczne nie zdają egzmainu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy, w zasadzie nie mam peelingu enzymatycznego. Na pewno kupię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie otrzymałam go to testów, jestem bardzo ciekawa jak się u mnie spisze, chociaż Twoja recenzja mówi mi, że będzie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego peelingu, chętnie bym wypróbowała.
    Ja lubię mocne zdzieraki np.z Soraya jest fajny :D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolę jednak mechaniczne peelingi, ale czasem sięgam po te delikatniejsze ;) Może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. To może powinnam go kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. No i teraz mi przypomnialas czego zapomniałam kupić w superpharm! Miałam go kupić i cóż, poczekam do następnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie jest najlepszy!! cena, zapach i działanie ..mega

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM