Full Mellow, kolejny wosk do mojej oceny

Hej.
Kolejny wosk od Full Mellow, który chcę Wam przedstawić to Carnation.
 Ma to być zapach kwiatowej kompozycji z magnolią, bzem i nutą jaśminu, dla mnie pachnie orientalnie,  trochę jak kadzidełka.
W każdym razie jest to wosk utrzymany w klimacie orientu.
Nie jest duszący, długo się pali i zdecydowanie przebija woski YC.
Choć moim faworytem dalej zostaje zapach hallo spring-moja recenzja:

Carnation podobnie jak inne woski ma 15g i kształt fajnego ludzika jak widzicie na zdjęciu powyżej.
Tak wygląda po stopieniu:

Szkoda, bo nie widzę go już w ofercie Full Mellow.
Koniecznie wypróbujcie woski od Full Mellow warto!

Komentarze

  1. ludzik fajniutki,ale zapach chyba jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten ludzik!
    Na pewno kiedyś skuszę się na woski tej firmy. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym go powąchać :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dwa ludziki, ale akurat inne zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kiedyś będę robić u nich zamówienie to pewnie dorzucę woski do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam jeszcze kominka, muszę sobie sprawić bo bardzo kusisz tymi zapachami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam innych wosków poza YC,skoro polecasz,to może się skusze na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze wosków z Full Mellow, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wosków nie używam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś uda mi się wypróbować jakiś wosk z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obawiam się częściowo zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ten ludzik prezentuje się bardzo ciekawie :) A wosków tej firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woskowy ludzik wygląda naprawdę fajnie :) Sama ostatnio jakoś chętniej zaglądam do kominka, ale szukam świeżych zapachów.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam wosków tej marki, jestem jednak ogromna fanką zarówno Yankee Candle jak i Kringle Candle. Lubie najbardziej słodkie i korzenne zapachy, a także cytrusowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio przestałam palić woski i tylko świece jakoś używam... może bliżej zimy mi się odmieni hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba kupię sobie kominek no i będę miała pretekst żeby wypróbować woski :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM