Odżywka alverde wielkie zawiedzione nadzieje? + KONKURS

Cześć, pora na recenzję odżywki alverde do włosów suchych, zniszczonych z aloesem i hibiskusem.


pomyślałam, że produkt bez silikonów z fajnym składem na pewno pomoże moim zniszczonym włosom trochę je odbudować, poprawić ich kondycję

 odżywkę oczywiście spłukujemy:)- jest też wersja bez spłukiwania ja jednak zwykle wybieram te do spłukiwania

konsystencja: dość gęsta ( zdjęcie robione, gdy ostatni raz jej używałam, nie chciałam rozcinać opakowania, dlatego  wygląda trochę nieestetycznie, musiałam naciskać, by wyleciały resztki)


 zapach:
mocny, intensywny, dla mnie odrobinę sztuczny, nie oczarował mnie, przewaga hibiskusa

działanie:
no i niestety jestem zawiedziona, włosy po zastosowaniu tej odżywki nie były zbyt gładkie ( w sumie ciągle porównuję do mojej ulubionej odżywki nivea diamond gloss- nie wiem czy powinnam, bo nivea to przecież  silikony), po dokładnym jej zmyciu miałam wrażenie, że włosy przy końcach są posklejane, ciężko się je rozczesywało
jeśli chodzi o kondycję moich włosów po wyczerpaniu całego opakowania nie poprawiła się, wręcz powiedziałabym, że moje włosy stały się bardziej sianowate i więcej się puszą

 podsumowanie:
miałam już inne odżywki alverde i były o wiele lepsze, nie mam pojęcia dlaczego ta się nie sprawdziła, mimo, że dużo osób ją chwali, znacie ją?

PRZYPOMINAM O KONKURSIE W KTÓRYM NAGRODĄ JEST PACZKA NIESPODZIANKA Z KOSMETYKAMI
LINK TUTAJ:

Komentarze

  1. tej odżywki jeszcze nie miałam, ale pewnie u mnie spowodowałaby konkretny puch :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnej odżywki z Alverde;) Ale tej jakoś nie mam ochoty wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mieliśmy odzywek tej marki, obecnie mamy Biovax i jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie dla mnie, nie byłabym zadowolona z tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tej odżywki, i z tego co piszesz nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko raz miałam szampon z tej firmy i mało co nie wyrwałam sobie wszystkich włosów po jego zastosowaniu wiec z tej firmy produkty do włosów nie wchodzą u mnie w grę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też jej nie miałam, szkoda, że się nie sprawdziła;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że Ci się nie sprawdziła.Nie miałam jej

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam w ogóle tej marki niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nigdy nic nie miałam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM