Post dla łakomczucha

Cześć.
Na spotkaniu blogerek w Sosnowcu otrzymałam takie wspaniałości:





Kto z nas nie zna słodyczy od Śnieżki?
Michałki znamy chyba wszyscy, smak znany od wielu lat.
Ja uwielbiam te tradycyjne w czekoladzie, mój mąż to fan Michałków białych.
Uwielbiam tą czekoladę i orzeszki w środku:).
Jem stanowczo za dużo słodyczy.

Nowością były  dla mnie  Trufle i Pastylki z maczkiem, moja Mama za to dobrze je znała:)
Jeśli nie próbowaliście koniecznie to zróbcie, w poście jakiś czas temu chwaliłam się Wam, że zakupiłam je w świątecznym opakowaniu i będą idealne do paczki na Święta.
Ta nuta rumu sprawia, że chwile z tymi pysznościami są wyjątkowo udane.

Agrest i Żurawina to dopiero przykład na to, że nie warto przepłacać za owoce w czekoladzie innych firm, te spełniają wymogi mojego podniebienia w 100%, duże owoce, niezbyt twarde, naprawdę smaczne.

Mogłabym pisać i pisać, taki smaczny post zdarza się niezwykle rzadko:)

Odsyłam Wam tutaj:


16 komentarzy:

  1. aż mi się czegoś słodkiego zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze ,ale z rana zrobiłaś mi smaka :) same wspaniałości ...uwielbiam słodycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owoce w czekoladzie, więc podkradłabym agrest i żurawinę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. smaczniutko! uwielbiam trufle oraz owoce w czekoladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile słodkości, chociaż żadnego bym nie tknęła, bo nie są to moje słodkie smaki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze aż mi ślinka pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj nie :) jak żyć kiedy dookoła tyle wspaniałych słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnia,uwielbiam łakocie,agrest w w czekoladzie,brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za słodkościami ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger