Projekt DeNkO październik 2014

Hej czas na zużycia.
Wydaje mi się, że jakoś ich wyjątkowo mało.

Moi zdenkowani:


Gorvita Zdrowa Stopa kremo-żel do stóp
serdecznie polecam, chyba najbardziej na lato, bo ma również działanie chłodzące, bardzo ładnie odświeża stopy, likwiduje przykry zapach, zmiękcza

Biały Jeleń szampon do włosów ciemnych, naturalnych i farbowanych , bez silikonów- konsystencja bardzo lejąca, bez odżywki tragedia z rozczesywaniem włosów, może tylko wpływał na to, że kolor tak szybko się nie wypłukiwał, mnie nie zachwycił

Alverde odżywka z aloesem i hibiskusem- we wczorajszym poście moja cała opinia na jej temat:

Bambi szampon dla dzieci (Pollena-Savona)
używałam go do mycia pędzli, oprócz tego, że korzystał z niego mój syn, bardzo polecam, wydajny, nie szczypie w oczy, a więc mega delikatny, pędzle bardzo ładnie doczyszczał

Fresh&Natural olejek do ciała zmysłowy z cytryną i wiśnią, ideał, recenzja tu:

Dermedic Regenist Ursolical ARS 3°  krem na noc
świetny, recenzja tu:

Wibo Growing Lashes mascara- tak popularna, u mnie się nie sprawdziła, pod oczami efekt pandy po kilku godzinach, mimo, że dawała ładny efekt na rzęsach i ładnie je rozdzielała i wydłużała, przez ciemne podkowy jednak ją dyskryminuje, szkoda, bo jest tania


Cleanic chusteczki do higieny intymnej  z ekstraktem z płatków róży, nie wiem które to opakowanie, dla mnie najlepsze chusteczki odświeżające! 

Gold Essence kolagenowe płatki pod oczy cienie&obrzęki
szału nie robiły, nie kupiłabym ponownie, wolę kolagenowe Purederm

Płatki z biedry Carea aloe vera- moi ulubieńcy 

Po raz pierwszy u mnie w denku mydełko Luksja, z reguły nie zachowuję tych opakowań, bo są całe upaćkane, tym razem się udało, była to wersja z oliwką i ekstraktem z jogurtu, niestety prawie każda Luksja przesusza mi dłonie.

Może znacie jakieś dobre drogeryjne mydełka, które nie wysuszają delikatnej skóry dłoni?

I to byłoby na tyle, tak wyglądają moje małe zużycia:)

Pozdrawiam:*
 

Komentarze

  1. miałam szampon z białego jelenia ale nie byłam z niego zadowolona....teraz używa go mój chłopak i u niego sprawdza się całkiem nie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tusz się nie sprawdził. Gratuluję denka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam wiele dobrego o Jelonku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywkę Alverde miałam kiedyś i byłam z niej bardzo zadowolona :) Gratuluję zużyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo lubię mydełka Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu spróbować ten tusz i zobaczę jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fresh&Natural olejek muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubie mydło z Biedronki w płynie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię Isanę i mydełka z Biedronki, mi nic złego nie robią:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak patrze i patrze i w sumie nie znam nic :) a co do mydełek to chyba wszystkie te drogeryjne wysuszają, przynajmniej ja się nie spotkałam z takim, które by nie wysuszało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko ;) U mnie ten tusz z Wibo też sprawdzał się średnio, więc oddałam siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i zapraszam serdecznie na mojego bloga: http://testujeirecenzuje.blogspot.com/
    Dopiero startuję z blogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz Wibo znalazł się i w moim denku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tusz Wibo mam i podoba mi się efekt, ale raz się osypuje, a raz nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. tego tuszu z Wibo obecnie używam i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z mydełek polecam Dove, albo te nowe rodzaje szarego :) Oba spisują się u mnie bardzo dobrze, chociaż za mydłami nie przepadam ;)
    Odżywki z Alverde używa Mężczyzna i bardzo sobie ją chwali, za to moje włosy niestety koszmarnie obciąża...

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nic z Twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM