Recenzja serum korygującego zmarszczki od DERMEDIC

Witam serdecznie.
Dziś przygotowałam recenzję serum korygującego zmarszczki ARS 3-4 z linii REGENIST OD DERMEDIC.


SKŁADNIKI AKTYWNE:
kompleks aktywny ARS 3-4 , kwas ursolowy, wyciąg z korzenia różeńca górskiego, kwas hialuronowy, gliceryna, Moisturizing Vegetal Micropatch, kwasy AHA + L-Arginina

Właściwości serum:
stymuluje proces syntezy elastyny, poprawiając spoistość i sprężystość skóry
przyspiesza regenerację, wspomagając naprawę DNA
wygładza skórę, koryguje zmarszczki
zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody
redukuje istniejące przebarwienia, ujednolicając strukturę i koloryt skóry
hypoalergiczne

Opakowanie:
butelka typu airless z pompką 30g 


Konsystencja:dość rzadka, przezroczysta, nie spływa z dłoni

Jak stosuję serum:
na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nakładam warstwę preparatu i czekam aż się wchłonie- przez swoją konsystencję trwa to tylko chwilę , serum może być aplikowane przed nałożeniem kremu na dzień lub na noc lub niezależnie, ja stosuję je przed kremem na noc,możecie również stosować serum dodając kilka jego kropel do kremu na noc lub na dzień wzmocni to jego działanie 
 
Działanie: 
nie wiem czy wiecie, że serum ma aż 22 % składników aktywnych, od jakiegoś już czasu stosuję produkty przeciwzmarszczkowe, ponieważ chcę zapobiegać przedwczesnemu starzeniu się  skóry, podchodzę jednak do nich z rezerwą, bo po niektórych efekt był mizerny
serum jednak zdało egzamin, przede wszystkim nawilża jak dobry luksusowy krem, wyraźnie wygładza i poprawia koloryt naszej cery, jest to widoczne uwaga już po 1 tygodniu regularnego stosowania! miałam kilka drobnych przebarwień i jak narazie mogę powiedzieć, że zbledły, mam nadzieję, że po czasie znikną całkowicie

 więcej o serum :

 Zapraszam Was na bardzo prosty, przyjemny konkurs, w którym do wygrania jest właśnie to serum, zajrzyjcie koniecznie:


objaśnienie :
Moisturizing Vegetal Micropatch - zapewnia skórze długotrwałe nawilżenie, zapobiega nadmiernemu wysuszeniu oraz parowaniu wody z naskórka
 

9 komentarzy:

  1. Sama staram się przeciwdziałać starzeniu skóry a tym serum to mnie faktycznie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sera,czuję,że działają lepiej niż kremy,bardzo mnie zaintrygowałaś :) Ja też stawiam już na profilaktykę przeciwzmarszczkową :) Wolę zacząć wcześniej,niż potem obudzić się jako rodzynek hehe .Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego serum. Również staram się zapobiegać :) chętnie je wypróbuję bo może pomoże na moje przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy jest, jak tylko moje zapasy zużyje, pomyślę o nim.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ukrywam zaciekawiłaś mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny kosmetyk i z miłą chęcią widziałabym go u siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam krem nawilżający, maseczkę i płyn micelarny tej marki, ze wszystkich produktów byłam bardzo zadowolona. Być może i na to serum kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń