Ulubieńcy i ich krótkie recenzje...zapraszam

Cześć.
Dawno nie było ulubieńców.
Pokażę Wam kilka miłych zaskoczeń:


5 produktów godnych polecenia:

Bielenda Młodzieńczy Blask matujący krem ultra nawilżający


- to moje drugie opakowanie, świetny krem pod makijaż szybko się wchłania i rzeczywiście trochę matuje, ale absolutnie nie wysusza wręcz naprawdę solidnie nawilża, dla cery mieszanej świetna sprawa

Tołpa nawilżający krem rozświetlający seria botanic amarantus

 krem otrzymałam na spotkaniu blogerek, ponieważ wcześniej znałam już zapach, obawiałam się, że o tyle ile na ciele go uwielbiałam to na twarzy będzie mnie dusił, rzeczywiście pachnie dość intensywnie, ale ja jednak ten zapach uwielbiam, zresztą to nie jedyny plus krem pięknie nawilża i rzeczywiście twarz odzyskuje zdrowy blask,nie wiem czy sprawdzi się pod makijaż, ma trochę bogatszą konsystencję, ja używam go na noc i polecam:)

Tisane balsam do ust


najpierw miłości to z tego nie było, zapach kompletnie mi się nie podoba i to wygrzebywanie ze słoiczka...
jednak po chorobie moje usta były wyjątkowo kapryśne i tisane sobie poradził, więc działa dobrze i ląduje w ulubieńcach

 Virtual creamy lipstick  Vanessa 157


produkt, który również otrzymałam na spotkaniu blogerek i za dużo się po nim nie spodziewałam, a jednak miłe zaskoczenie, może i trwałość słaba, ale kolor i kremowość pomadki powoduje, że używam jej namiętnie

Paese balm lipgloss nr 625


przywiozłam go ze spotkania blogerek i przyznam, że to mój 1 produkt z tej firmy, zaskoczył mnie pozytywnie, nie jest to bardzo klejący błyszczyk, może i szkoda, bo takie utrzymują się na ustach dłużej, ale za to ślicznie pachnie, daje ładną taflę na ustach i idealnie zgrywa się z wyżej pokazaną pomadką z Virtual, duet idealny


Kochane dziękuję, że jesteście, dziś  historyczny moment -  dołączyła do mnie 350 osoba:)
Dzięki i zapraszam do konkursu, który trwa jeszcze tylko kilka dni:

Komentarze

  1. miałam kiedyś ten miodzik do ust i bardzo go lubiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem od tołpy niestety u mnie się nie sprawdził, ale podałam go dalej i nowa właścicielka jest nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać aż otworzę mój kremik z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tisane znam z próbek i dla mnie zapach ekstra, chociaż ja pewnie skusiłabym się na sztyft ;p\

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam wypróbować ten balsam Tisane, ale jeszcze nie było okazji :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem Bielendy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tylko tisane i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować ten krem z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. balsam do ust z Tisane bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tisane ma wiele dobrych opinii, dobrze że i u Ciebie się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. ymmm mój Tisane ukochany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Tisane mam podobnie, działa fajnie, ale ten słoiczek :/ Natomiast wersja w sztyfcie nie pasuje mi ani trochę. Krem z Tołpy mam zamiar używać od następnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam teraz tego kremu z Bielendy i naprawdę jest to dobry krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam jedynie krem z Bielendy i przypadł mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem z bielendy mnie zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kem Bielendy miałam i byłam zadowolona, mam nawet drugie opakowanie w zapasie ;)
    Teraz mam, właściwie kończę kremik z Tołpy, lubię go ale mam też małe "ale"..niedługo będzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już strasznie dawno temu miałam kupić sobie ten balsam Tisane

    OdpowiedzUsuń
  18. hym nie używałam żadnego z tych kosmetyków ale ciekawi wyglądają :)

    Zapraszam do obserwacji z rewanżem :)
    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Tołpy nawilżający krem mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego kremu z Bielendy nie widziałam. Tołpa mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :( Ale moja współlokatorka jest dermokonsultantką Tołpy, więc muszę niuchnąć ten krem z amarantusem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych kosmetyków :(

    obserwuję (dzisiaj dołączyłam jako 350 osoba- dzikuska26)
    Zapraszam do mnie
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. JA ten krem z tołpy i na dzień uzywam ok jest :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajni ulubieńcy, cieszę się, że te produkty przypadły Ci do gustu, ja jednak żadnego z nich nie miałam okazji używać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ten błyszczyk z Pease wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM