Zakupy i przesyłka

Hej.
Dziś pokażę Wam co ostatnio zakupiłam:


2 cudowne świeczki kupione w Rossmannie


skorzystałam z okazji i z 40% rabatem w Naturze kupiłam dwa podkłady, użyłam już tego z Astor i niestety mimo, że wybrałam najjaśniejszy jest za ciemny:(


masełko Nivea kupiłam za 9,99 zdecydowałam się na wersję pachnącą kokosem choć kusiła borówka i wanilia z orzechem macadamia.
2 maseczki firmy Ziaja - jak przetestuję to powiem czy warto wydać na nie pieniążki


i przesyłka w ramach współpracy 

Pozdrawiam Was serdecznie:*

31 komentarzy:

  1. Jakie cudne świeczuszki :) Masełko Nivea jest na mojej chciej liście. Gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten podkład z Rimmella i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne świeczuchy :) taką z reniferkiem chyba i ja sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład astor wygrałam gdzieś na fb. Wzięłam najjaśniejszy i jest tak ciemny, że wyglądam jak nie ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, rzeczy na pierwszym zdjęciu są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczki świąteczne muszę jakieś zakupić:) te są zabawne i mam nadzieję, że w święta sprawią wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokosowe masełko do ust :) Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiły mnie świeczki, świetnie wyglądają ale czy pachną po zapaleniu? :) masełko Nivea miałam w wersji karmelowej i je wprost uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, a świeczki urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten podkład, akurat napisałam recenzję haha :)
    uwielbiam świeczki! te wyglądają naprawdę ślicznie.
    ja skusiłam się na to masełko borówkowe/jagodowe, ale kokosowe też mnie niesamowicie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy, fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne świeczki dorwałaś. Ta z reniferem wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudowne świeczki, bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeczki cudowne, ciekawi jesteśmy też soli z Lavery

    OdpowiedzUsuń
  15. W zeszłym roku kupiłam podobne świeczniki w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niedawno recenzowałam to masełko Nivea, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te świeczki są przesliczne <3 musze zobaczyc czy u mnie sa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeczki cudne :) A masełko i ja kupiłam tylko w wersji z borówką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeczki są urocze, sama skusiłabym się na tę z reniferem (uwielbiam je) Podkład Astor, też mam w planach kupić. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeczka z reniferem przeurocza <3 muszę i ja się wybrać po taką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze świeczki, kokosowe masełko do ust jest na mojej zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam świra na punkcie świec.Mam je w każdym pomieszczeniu,łącznie z łazienką.Gratuluję fajnej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te świeczki są urocze :) Ciekawa jestem zapachu tego kokosowego masełka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mm podkład może ktoś od Ciebie odkupi:D?? świeczki są sweet

    OdpowiedzUsuń
  25. świeczki super, ta z reniferkiem potem będzie fajnym świątecznym lampionem na podgrzewacze:)

    OdpowiedzUsuń