3, ostatni wosk od Full Mellow i moja recenzja

Hej.
Dziś pora na recenzję ostatniego wosku, który znalazłam w paczce od Full Mellow https://www.full-mellow.pl/ .
Przedstawiam wosk o nazwie Berry Bliss:


Berry Bliss ma być letnią mieszanką dojrzałych wiśni, truskawek, malin, żurawiny, borówek, jeżyn i czerwonych porzeczek.

Moja opinia:

kolejny świetny wosk od Full Mellow, dla mnie idealny na świąteczny czas, ciepły, słodki, a zarazem delikatny, nie duszący, typowo owocowy, ale nie wiem jaki owoc dominuje, chyba trzy pierwsze podane w opisie, a więc wiśnia, truskawka i malina


jego zapach czuć bardzo długo 
dla mnie woski Full Mellow to zdecydowani faworyci, pobijają nawet woski YC, pachną długo i intensywnie, ale nie są duszące, ich piękny kształt sprawia, że chce się ich mieć więcej i więcej

polecam Wam wypróbowanie  jeśli jeszcze nie znacie tych cudownie pachnących ludzików:)

 pozdrawiam

Komentarze

  1. może zapach niekoniecznie w moim guście,ale ludziki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie owocowe woski:)fajny ma kształt!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie słodkie zapachy :)
    może kiedyś przetestuję ich woski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę je poznać:) do tej pory odpalałam wiele wosków YC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam, nie zaszkodzi spróbować:)

      Usuń
  5. bardzo lubię ich kosmetyki więc woski również muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie od nich woski niestety nie zachwyciły :( są mdłe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie znowu YC nie zachwycają, mają ładne zapachy i takie kompletnie do bani, a jakie miałaś zapachy z Full Mellow?

      Usuń
  7. chętnie się nimi zainteresuję

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować Full Mellow :) miałam jak na razie jedynie woski yankee i party lite

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować...ale wyglądają świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kształt tego wosku, aż chyba się skuszę na zakup. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz