7 faktów o mnie

Witam po dłuższej nieobecności, która była spowodowana chorobą, teraz jest lepiej, więc postanowiłam na początek zrobić tag, do którego nominowała mnie Gaja z bloga 
http://plantacjapozytywnychmysli.blogspot.com/ , tag nosi nazwę 7 faktów o mnie.
Zachęcam wszystkich do odwiedzenia bloga Plantacja pozytywnych myśli- bo rzeczywiście ten blog ma w sobie coś pozytywnego i inspirującego, Gaja- jesteś wielka:)

1. Uwielbiam jarmarki świąteczne, gdybym tylko miała worek pieniędzy...
2. Kto potrafi w naszym domu delektować się ogromną ilością słodyczy- oczywiście, że ja, moją miłość do słodyczy każdy zna.
3. Uwielbiam świeczki, zarówno ich zapach jak i wygląd sprawia, że muszę je u siebie mieć, mimo, że mam ich tyle, wciąż kupuję nowe.
4. Ostatnio staram się ograniczać swój czas spędzony w necie, przecież w realu też mnie potrzebują..
A tak poważnie przesadzałam czasem, teraz mam ponad 50 filmików na you tube w zaległościach i żyję- od kilku dni nic nie oglądam, mniej wydaję, jestem szczęśliwa, da się - da:)
5. Stanowczo za dużo narzekam...
6. Muszę wreszcie ruszyć tyłek i wyjść, przez kłopoty zdrowotne w ostatnim czasie bardzo mi tego brakuje.
7. Brakuje mi determinacji, choć wielu się z tym nie zgodzi.

Nie nominuję kolejnych blogów, po prostu jeśli ten tag Wam się spodobał zróbcie go u siebie.

Pozdrawiam Was:)

14 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam słodycze i sporo narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jem dużo słodyczy i jestem uzależniona od internetu i od you tuba ;). a świeczki palą się u mnie non stop ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja za dużo narzekam, szczególnie mojemu chłopakowi, który dzielnie to znosi medal dla niego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ze świeczkami to chyba zwariowałam ostatnio! świece yankee, woski, a wczoraj odwiedziłam ikeę - wydałam ok. 100 zł na same świeczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wydaję mnóstwo kasy przez te filmiki na youtube :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem pożeraczem słodyczy.A raczej byłam...Po komplikacjach pooperacyjnych,które mi się ciągną od sierpnia-niestety nie mogę ich jeść.Muszę się więc obejść smakiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej, bardzo mi miło, aż zaniemówiłam... Również pracuję nad ograniczeniem czasu w necie, ale ciężko mi idzie. Każdy narzucony sobie limit przekraczam przynajmniej o pół godziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam świece, ale jeszcze trzymam swój popęd do nich w ryzach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś świetna:) Ja też uwielbiam słodycze i słodki zapach świec:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie wybrać się na jarmak we Wrocławiu bo ponoć jest ślicznie - tylko jakos tak samej nie chce mi sie iść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świece uwielbiam, szczególnie teraz jak szybko robi się ciemno i już jest zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh mi również bardzo brakuje determinacji....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię słodycze :) Ciesze się, że czujesz się lepiej. Brakowało nam Ciebie wczoraj. Mam nadzieje, że widzimy się w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodycze to tak samo moja słabość ;) You tuba oglądam teraz rzadziej, a wiekszość moich ulubionych youtuberek przestała nagrywać, albo robi to nieczęsto :/

    OdpowiedzUsuń