Czy znacie galaretki Cardinale?

Cześć, dziś kolejny post dla łasuchów:).
Ciekawa jestem czy znacie galaretki o nazwie Cardinale, które produkuje Śnieżka?
Zapraszam do recenzji.



Galaretki Cardinale to połączenie wyrazistego smaku owocowej galaretki i deserowej czekolady.
Znajdziemy je w wielu smakach:
wiśnia, cytryna, pomarańcza.
Możemy kupić je w formie bombonierek 180 gram lub w 1 kg kartonie.

Czekolada 18%, masa kakaowa min.47% .

Moja opinia:
wizualnie po otwarciu galaretki prezentują się tak:


  w środku mamy logo Śnieżki

galaretki są dość malutkie, ale grubsze, oblane są pyszną czekoladą, idealnie trafiają w gust mojego podniebienia, są idealnie miękkie, niezbyt słodkie i wspaniale owocowe, ja akurat degustowałam wersję pomarańczową, a moja Mama dostała w prezencie wiśniową i jest równie zachwycona jak ja
 galaretki mają jedną wadę uzależniają i po otwarciu bombonierki 180 g za chwilę znikają...:)

dla zainteresowanych 100 g ma tylko 367 kcal:)

http://www.sniezka-invest.pl/pl/ 


Korzystając z okazji najlepsze życzenia noworoczne dla Was:)
Nowy Rok niech przyniesie wszystko to co najlepsze:)
Dużo pomyślności.

7 komentarzy:

  1. Słodkie zakończenie roku na blogu ;)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie galaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite :)
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne są, znam je i bardzo lubię :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, kochana!
    Spełnienia marzeń i realizacji planów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej firmy nie jadłam ale ogólnie lubię takie jeść :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam mniam ale bym zjadła :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!!

    OdpowiedzUsuń