Kilka świątecznych zdjęć:):)

Witam serdecznie, pokażę Wam kilka świątecznych zdjęć, trochę dekoracji i upominki, które znaleźliśmy pod choinką:).
Mam nadzieję, że Święta spędzacie w cudownej atmosferze i mijają Wam one równie przyjemnie jak w moim domu.

Bombka na choince jeszcze z czasów mojego dzieciństwa, przetrwała..:)
Biedronka nas zaskoczyła, taki uroczy bałwanek został w niej zakupiony

Nasze marzenia o tych poduszkach zostały spełnione:)

Biedronkowy świecznik dostałam w prezencie, jest rewelacyjny, umila nam wieczory i pięknie wygląda na białym obrusie
Ten sok chcieliśmy wypróbować, znaleźliśmy go w paczce, edycja limitowana- pieczone jabłko z cynamonem
Kubki zakupiliśmy sami, urzekły nas, koszt jednego tylko 4,99
Miseczkę kupiłam w kauflandzie za śmieszne pieniążki
Mąż w tym roku zasłużył:):)

Mój aparat ostatnio bardzo się buntuje i cieszę się, że udało mi się zrobić kilka zdjęć nie rozmazanych, szkoda, że nie udało się pokazać niektórych świątecznych dekoracji np pomarańczy z goździkami, zapewniam Was, że w tym roku nie na Święta nie próżnowałam i postanowiłam zrobić kilka dekoracji własnoręcznie.

Jeśli jesteście ciekawe co mój synek znalazł pod choinką zapraszam tu:


Serdecznie Was pozdrawiam!:*Świątecznie:):)

14 komentarzy:

  1. Fajne są takie świąteczne gadżety. Ja mam świecznik w kształcie choinki. A i bombki, które przetrwały z czasów dzieciństwa cieszą mnie najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również w tym roku, pierwszy raz od niepamietnych czasów robiłam własnoręczne ozdoby na choinkę, bo już wszystkim sie nudziło ubieranie choinki co rok tak samo, a tak to mieliśmy przynajmniej mały powiew świeżości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ozdoby i świąteczne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby -podusie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne poduszki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! a ja zamiast tego bałwanka kupiłam mikołaja :) prawda że super są? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne poduszki i kubki ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ile pięknych rzeczy! śliczne podusie :))

    OdpowiedzUsuń