Maska nawadniająca, czyli mój wspomagacz:)

Hej.
Dziś pora na recenzję maski nawadniającej HYDRAIN 3 HIALURO od  Dermedic.


Parę informacji:
składniki aktywne:woda termalna, kwas hialuronowy, mocznik, gliceryna, alantoina, natural extract AP, betaina, oxynex K
maska ma za zadanie:intensywnie nawilżać, przywracać komfort suchej skórze, nie zatykać porów, być produktem, którego nie musimy zmywać oraz być hypoalergiczna

Maseczkę otrzymujemy w tubce, w której znajdziemy 50 g produktu


jak stosować?
ja aplikowałam ją na twarz, szyję i dekolt i pozostawiałam tak na 10 minut, choć producent zaleca trzymać około 15-20 min, po tym czasie resztę usuwałam płatkiem kosmetycznym, choć powiem szczerze, że chyba nic na nim nie było, miałam wrażenie, że moja skóra pije tą maskę odrazu

MOJA OPINIA:
konsystencja: zdecydowanie na plus, nie jest wodnista, nie spływa


zapach: i tutaj przyznam szczerze, że nie jestem oczarowana, pachnie jakoś inaczej niż inne produkty z tej serii, mój nos zdecydowanie nie polubił tego zapachu

działanie:
powiem Wam, że w okresie grzewczym kiedy skóra protestuje i przesusza się maska poradziła sobie bardzo dobrze, buzia nie była ściągnięta, za to ładnie nawilżona, gładka, suche skórki koło nosa na tydzień zostały ujarzmione,a wierzcie mi w moim przypadku to niezły wynik:):)
to co mi się najbardziej podoba, to fakt, że maski nie muszę zmywać wodą, uwielbiam takie produkty!
pozwalają mi zaoszczędzić czas i jakoś tak w ogóle w zimę zdecydowanie wolę takie maski

polecam

Komentarze

  1. U mnie sie srednio sprawdziła, choc zła nie była.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrzebuję tak wielkiego nawilżenia więc raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię takie maski, których nie trzeba zmywać wodą :-)
    Bardzo podoba mi się zapach tej serii, szkoda, że maska ta inaczej pachnie.
    Ale w końcu najważniejsze jest działanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię maski samowchłaniające się, które nie wymagają zmywania. Fajny produkt, przez to ogrzewanie czuję się takim sucharem, że przydałoby się go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maski nie stosowałam ale szampon z tej serii ale mnie nie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie muszę używać takich masek, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka nam znana, ale o tym produkcie pierwszy raz czytamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem przekonana, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi :) Bardzo lubiłam serum z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej maski, ale na pewno prędzej czy później nałożę ją na ryjek ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wszelakie maski, maseczki, glinki ....ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej maski, ale ciekawi mnie. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz