Recenzja: roll-on pod oczy ISOLISS URIAGE

Cześć.
Na dziś przygotowałam recenzję produktu Uriage, a dokładnie ISOLISS -roll-on pod oczy.

Ucieszyłam się z tego kosmetyku, kiedy zobaczyłam go w paczce, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek od http://www.bioprofil.pl/

Kartonik:

Wg opisu to coś dla mnie:
życie w pośpiechu, zmęczenie, stres, zanieczyszczenia przyspieszają pojawianie się pierwszych oznak starzenia się skóry.
ISOLISS Roll-on wokół oczu dodaje skórze energii, chroni przed codziennym wpływem negatywnych czynników, dzięki opatentowanemu kompleksowi z Wodą Termalną Uriage, aby widocznie opóźnić pojawianie się pierwszych zmarszczek.
Wypełnia niewielkie zmarszczki, nawilża i poprawia strukturę skóry przywracając blask.
Płynna konsystencja w formie roll-on zmniejsza i zapobiega powstawaniu cieni pod oczami i wyraźnie redukuje tzw.worki pod oczami

Skład:
woda termalna Uriage 10%, 2% kwas glikolowy, witamina C i witamina E, kwas hialuronowy, anty-hialuronidaza, kreatyna, siarczan dekstranu sodu

Wskazania:
skóra wrażliwa wokół oczu z pierwszymi oznakami starzenia się 25+

Stosowanie:
rano i wieczorem

Moja opinia:

Zacznę od tego, że jestem zwolenniczką produktów typu roll-on pod oczy.
Oczywiście oprócz działania niesie to ze sobą fajne doznania, tak jak w przypadku tego, gdzie metalowa kuleczka ładnie chłodzi nam okolicę wokół oczu:
 Ja takich produktów nadużywam szczególnie przed pójściem spać, nie żałuję ich sobie i przejeżdżam kilka razy pod oczami i pod brwiami.
Co zauważyłam przy regularnym stosowaniu?
rzeczywiście na pierwszy plan wysuwa się uczucie chłodzenia i przyjemny mini masaż skóry wokół oczu, skóra jest bardziej napięta, cienie pod oczami może są trochę mniej widoczne, ale mnie najlepiej odpowiada fakt, że roll-on dość dobrze radzi sobie z nawilżeniem okolicy pod oczami, może to za sprawą wody termalnej Uriage w składzie, mam też wrażenie, że witamina C zawarta w produkcie rozświetla okolicę pod oczami, delikatny efekt

mogę polecić ten produkt, za 15 ml zapłacicie około 40-50 zł,ale wydajność bardzo Was zaskoczy na plus:)

Pozdrawiam serdecznie:*

12 komentarzy:

  1. Lubimy produkty w takiej postaci, mieliśmy podobny z YR:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama muszę zastanowić się nad zakupem takiego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja własnie go otworzyłam, jestem w trakcie testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś kosmetyk z taką kulką z Yves Rocher, ale właśnie rano lubiłam go używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powoli szykuję się do napisania recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie otwarłam, ale niebawem to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję,że u mnie się sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki pod oczy w takiej formie są naprawdę super:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam,a le bardzo ciekawy produkt. ;)
    Pozdrawiam. :***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger