Serum-koncentrat intenywnie regenerujące ARS 4°~ARS 5° Dermedic- recenzja

Hej.
Zapraszam na post, którego przedmiotem będzie serum-koncentrat intensywnie regenerujące  ARS 4°~ARS 5° od Dermedic.


Serum znajduje się w buteleczce typu  airless z pompką i zawiera 30 g produktu.
Pompka jest sprawna, nie zacina się.


Informacje:
chciałam zwrócić Waszą uwagę na to, że serum zawiera aż 23% składników aktywnych:

kompleks aktywny ARS 4°~ARS 5°. RonaCare Luremin®, Olej arganowy, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Dub Diol, Alantoina, Phytosqualan–Skwalan, Wyciąg z korzenia żeń-szeń, Witamina E

właśnie dlatego wybrałam sobie ten produkt, ponieważ urzekło mnie, że ma w sobie tyle dobroci :olej arganowy, kwas hialuronowy, witamina E- składniki, które moja skóra lubi i chłonie:)

Zapewnienia producenta:
wzmacnia strukturę skóry, zapobiegając jej wiotczeniu
aktywuje procesy naprawcze, zapewniając wielowymiarową regenerację
reaktywuje funkcje życiowe komórek
zapobiega nadmiernej przez naskórkowej utracie wody (ogranicza TEWL)
stymuluje wzrost i odnowę komórek naskórka
hypoalergiczne

Jak stosować?

preparat nanosimy na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, możemy nanosić pod krem na dzień, na noc, ja jednak wybrałam osobną aplikację ( niezależną)
możemy też dodać kilka kropli do kremu by wzmocnić jego działanie

Opinia:

jestem zadowolona z efektów, przede wszystkim serum- koncentrat szybko się wchłania i nie zostawia tłustej powłoki, spójrzcie na konsystencję:


, było dla mnie wybawieniem podczas choroby, ponieważ nawilżało moją suchą skórę, eliminowało suche skórki, cera wyglądała na mniej zmęczoną, była napięta, kupiłam już drugie opakowanie dla mojej Mamy, która również jest zadowolona z działania produktu- ona ceni go za działanie przeciwzmarszczkowe

http://www.dermedic.pl/produkty/71/45/serum-koncentrat-intensywnie-regenerujace.html 

nie wiedziałam, że to wielofunkcyjny produkt i sprawdzi się zarówno mi w wieku przed 30 tką jak i mojej Mamie:)
szczerze polecam

12 komentarzy:

  1. fajnie , że zmniejsza suchość skóry i nawilża

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie w przyszłości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym serum ! Muszę mu się bliiiiżej przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. produkt świetny dla mnie, uwielbiam nawilżające kosmetyki i chętnie wypróbuje to serum szczególnie, że firmę lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład dla mojej skóry również świetny i znakmite jest to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ....ale kto wie, może się skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chęć na coś z Dermedic a ostatnio są kuszące promocje na ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się sprawdza i dobrze, że nawilża :) Jak się czujesz, mam nadzieje, że lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się za nim rozejrzę, brzmi obiecująco.

    OdpowiedzUsuń