Tołpa ujędrniający żel pod prysznic dąb paragwajski

Cześć.
Dziś recenzja ujędrniającego żelu pod prysznic dąb paragwajski z Tołpy 


Butelka mieści 200 ml żelu.
W cenie regularnej żel kosztuje 14,99.

Opis:
żel delikatnie masuje i oczyszcza ciało
ujędrnia i uelastycznia 

przeznaczony jest do skóry wrażliwej, pozbawionej jędrności, zawiera botaniczne składniki: dąb paragwajski, kawa , pszenica, bambus

Moja opinia:

konsystencja dość przyjemna, średnio gęsta:


o dziwo pieni się średnio:(

plus za małe drobinki, fajnie masują skórę

zapach świeży, specyficzny, na początku go lubiłam, pod koniec butelki zaczął mi ciążyć

uważam, że żel całkiem dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, natomiast jeśli chodzi o ujędrnienie cóż po 1 buteleczce efektów jest brak, ale może inaczej byłoby gdybym używała go dalej i kupiła następne butelki.. nie wiem

podsumowując: jest to przyzwoity żel pod prysznic z fajnymi, delikatnymi drobinkami, który ładnie oczyszcza skórę, ale nie jest nadzwyczajny i nazywanie go ujędrniającym jest trochę nad wyraz:)


używałyście go? jak się spisywał?
pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Tak to jest z tymi ,,ujędrniającymi" kosmetykami :) Ale koniecznie muszę w końcu coś z Tołpy wypróbować, czas najwyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo o nim słyszałam, z właściwościami to wiadomo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel i jakoś nie wywołał u mnie efektu WOW, zwyklaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubię, ale ujędrnienia brak i u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie przetestowała bym go na sobie :) poszukam jak będę w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie używałam go :) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie nie testowałam żadnego kosmetyku z Tołpy. ten jednak nie specjalnie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze nic z Tołpy, ale jak ten żel to zwyklaczek to szkoda wydawać tyle pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, a w tej cenie chyba wolałabym jednak coś bardziej z efektem WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest całkiem ok, ale szału nie ma :) Jak się czujecie, mam nadzieje, że już dobrze. U nas podczas Świąt była epidemia jelitówki. Cała rodzina rozłożona na łopatki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A już liczyłam, że może ten daje jakiś efekt napięcia skóry czy coś w tym rodzaju... Niestety, obawiam się, ze kosmetyki myjące zbyt krótko stykają się ze skórą, żeby cokolwiek zdziałać. Dlatego też nie wydaję zazwyczaj na nie dużo pieniędzy, zwykle mam jakąś naturalną kostkę mydła pod prysznicem, a mydła w kostkach potrafią zadziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nadal czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń