Zapraszam na denko grudnia

Cześć.
W tym miesiącu odrobinę wcześniej zapraszam Was na denko.
Wszystkie produkty, które udało mi się wykończyć w grudniu:


zacznę od płynu do płukania jamy ustnej Meridol


gdyby nie jego cena oscylująca w okolicy 20 zł za 400 ml z pewnością powróciłabym do niego ponownie, jednak teraz z racji tego, że z innej firmy był w promocji zamieniłam go na listerine, jednak szczerze mogę Wam polecić ten płyn

dalej znana już Wam pewnie sól z biedronki ja wybrałam wersję o zapachu trawy cytrynowej i bambusa


produkt spełnił moje oczekiwania, za śmiesznie niską cenę- coś około 3 zł w promocji mogłam długo cieszyć się tą solą, używałam jej do moczenia stóp, a nie do kąpieli, wydajna, tania, chociaż zapach to nie do końca mój klimat..

Bielenda HAPPY END krem do stóp i pięt z mocznikiem


jeśli jeszcze go nie miałyście serdecznie polecam, kupiłam skuszona opinią jednej z dziewczyn - blogerki, jestem mega zadowolona- piękny zapach! tak ! tak! krem z mocznikiem może ładnie pachnieć, działanie naprawdę przyzwoite:)

Candy Floss lip scrub FULL MELLOW 


polecam, a na dowód recenzja:

Sensilis Glacier Essence żel - krem do twarzy


polecam do cery mieszanej, szczegółowa recenzja tu:

zestaw z Tołpy Gardenia Tahitańska szampon i odżywka-maska


i co napisać, przykre zaskoczenie..
zacznę od zapachu, mnie kompletnie nie odpowiada- dla mnie taki miętowy, okropny, zdaniem mojego męża ładny i orzeźwiający:):)
po użyciu moje włosy szybko się przetłuszczały, miałam wrażenie, że nie są domyte, nie kupię ponownie

próbka i chusteczki do higieny intymnej


próbka szamponu head&shoulders menthol - łupieżu po jednorazowym zastosowaniu nie wyeliminowała, ale zapach całkiem fajny, mimo, że nie lubię mentolowych zapachów, włosy jak najbardziej na plus po umyciu, zyskały na objętości, szampon dobrze się pieni

cleanic chusteczki z nagietkiem - wolę wersję z różą, ale nie były złe, jeśli jednak szukacie mocno nawilżonych chusteczek do higieny intymnej polecam bella medica z wyciągiem z zielonej herbaty znajdziecie je w aptece internetowej doz 


jak możecie zauważyć prawie wszystkie produkty spisały się dobrze, za wyjątkiem Tołpy- największe rozczarowanie, bo ogólnie lubię ich produkty

na koniec dobra informacja- czuję się już lepiej i zamierzam częściej dla Was pisać:)
pozdrawiam serdecznie:* 
czekam na Wasze denka

Komentarze

  1. szkoda,że tołpa się nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn Meridol bardzo chcemy sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Tołpa tak słabo wypadła, bo uwielbiam tą markę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie ja też, ale jak widać są wyjątki:(

      Usuń
  4. Miałam tylko sól z Biedry, ale już dawno :) Ja jeszcze kilka kosmetyków mam na zużyciu do końca grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam tylko płynów listerine:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ochoty na te nowości Tołpy, ale teraz to się jeszcze zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam taka samą sól z Biedronki i używam jej do moczenia stóp :-) Niestety nie posiadam wanny, a stopy czasami trzeba doprawadzić do porządku. Mam lęk przed skarpetkami złuszczajacymi. Jak wyobrażę sobie te odłażące płaty skóry...

    OdpowiedzUsuń
  9. żaden z Twoich zdenkowanych,nie zagościł jeszcze na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te sole BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam kilku kosmetyków. Czasem zdarza mi się chusteczki też. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na ten peeling do ust Full Mellow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu zużyć. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz