Życzenia i słodka świąteczna współpraca...

Witam Was serdecznie w ten wyjątkowy dzień, na początku życzę moim czytelnikom Zdrowych, Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, radości w sercu i uśmiechu na twarzy codziennie!!!

Chciałam Wam też pokazać przesyłkę jaka dotarła do mnie przed Świętami, przesyłka wyjątkowa, bo zawierająca łakocie, które tak uwielbiam.
Czy może być coś lepszego na Święta niż znane, sprawdzone słodycze...
Paczkę dostałam w ramach współpracy od ŚNIEŻKI, która pewnie jest Wam dobrze znana, ale trochę informacji, dla tych którzy jej nie znają lub chcą poznać kilka podstawowych faktów o tej firmie:

 Historia firmy Śnieżka-Invest Sp. z o.o. rozpoczyna się w roku 1946, kiedy to powstała polska fabryka czekolady Śnieżka.

Śnieżka ma swoją siedzibę w Świebodzicach.

Marka przede wszystkim  kojarzona jest z wybornym smakiem, najwyższą jakością, tradycyjnymi i specjalnymi recepturami.

Co wyróżnia słodycze tej firmy?
Oprócz wybornego smaku ?

Nie stosowane są w produkcji żadne środki konserwujące ani  surowce modyfikowane genetycznie.
Stosowane barwniki i aromaty są naturalne.

Pokażę Wam co otrzymałam w paczce, ciekawa jestem czy znacie te słodycze?








Opakowania są piękne, świąteczne.
Paczka sprawiła mi wielką radość.

Zapraszam Was do odwiedzenia strony internetowej i zapoznania się z ofertą:

W ciągu najbliższych dni możecie spodziewać się recenzji tych słodyczy na moim blogu .

JESZCZE RAZ WESOŁYCH, SŁODKICH:) ŚWIĄT

Komentarze

  1. Pychotka!
    Wszystkiego dobrego, wspaniałych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana widzę, że współpraca słodka- Twoja ulubiona ..mniam mniam :)
    Wzajemnie WESOŁYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trufle i pastylki niestety mi nie smakują wogóle,(kwestia gustu)ale reszta łakoci jest pierwsza klasa.Wesołych świąt i do zobaczenia na styczniowym spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszna współpraca :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych i zdrowych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy. ;)
    Wesołych i spokojnych świąt kochana. :*
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pychota. Wesołych Świąt, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz