AA ultra nawilżanie odżywczy płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu

Cześć.Dziś recenzja płynu micelarnego od AA, płyn otrzymałam podczas spotkania blogerek.
Płyn ma:
doskonale oczyszczać
optymalnie nawilżać
zapobiegać przesuszeniu
działać odżywczo

200 ml 

Moja opinia:płynu micelarnego używam wieczorem do zmycia makijażu po całym dniu, mój dzienny makijaż jest raczej lekki, nie nakładam wielu kosmetyków, a więc płyn micelarny nie musi być cudowny i nie wiadomo czego robić, ma spełniać swoje zadanie, czyli zmywać twarz i oczy, spotkało mnie miłe zaskoczenie, bo płyn AA naprawdę mi się spodobał, zmywa dobrze, ale przede wszystkim nie podrażnia moich oczu, moja skóra nie jest przesuszona i nie czuję ściągnięcia, jestem naprawdę zadowolona, powiem więcej zauważyłam, że płyny do demakijażu AA świetnie na mnie działają, mam wrażenie, że używając ich wzmacniam swoje rzęsy, miałam kiedyś wersję tego płynu właśnie pielęgnującego rzęsy, ten radzi sobie równie dobrze
polecam
http://kosmetykiaa.pl/

17 komentarzy:

  1. chętnie wypróbuję na sobie :)
    też robię lekki makijaż, wiec powinien się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie raczej nie sprawdzają się żadne kosmetyki do twarzy z firmy AA (niestety dostaję po ich zastosowaniu wysypkę bądź skóra mnie piecze) więc raczej się nie skuszę - ale dobrze ze u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam sporo kosmetyków z tej serii z tym płynem włącznie i całkiem miło je wspominam. Gdyby nie to, że lubię testować nowości na pewno zostałabym z nimi na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego micelka wcześniej, ale chętnie go wypróbuję, skoro jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także polecam, płyn nie jest drogi a skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie mogę się przekonać do tej serii AA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji go stosować <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam się z nim, jest bardzo delikatny,ale skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja go nie miałam, ale na razie mam sporo zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  10. super, bo już nie długo będę go testować

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie czeka na swoją kolej, ale cos czuje ze sie z nim polubie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię go, ale bez rewelacji ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze go nie używałam. Zaczęłam od Tołpy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o proszę fajnie, że działa również na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój jeszcze czeka na swoją kolej, na razie stosuję inny płyn, ale myślę, że już niebawem doczeka się swojej wielkiej premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam inny micel z AA i bardzo przeszkadzał mi jego zapach .

    OdpowiedzUsuń