Denko styczeń 2015

Jak co miesiąc zapraszam na denko.
Zużyłam:











Nawilżający płyn micelarny pielęgnujący rzęsy AA Ultra nawilżanie- dobry produkt, naprawdę działał na rzęsy i dobrze zmywał, pozytywne zaskoczenie

Dermedic Angio Preventi lekki krem ochronny maskujący rumień SPF 15
bardzo dobry krem, ale nie pod makijaż, moja recenzja tu:
http://hutosia.blogspot.com/2014/05/krem-do-twarzy-dermedic-recenzja.html 

Tołpa amarantus nawilżający krem rozświetlający
polubiłam się z nim, twarz wyglądała na wypoczętą

Flos lek żel do powiek i pod oczy z luteiną i świetlikiem lekarskim- zdecydowany hit, kupuję nowy, gdy sięga dna, tylko ta wersja wg mnie działa

Dermedic Regenist krem pod oczy intensywnie wygładzający - super, pełna recenzja:
http://hutosia.blogspot.com/2014/10/dermedic-regenist-recenzja-kremu-pod.html 

Pierre Rene eyeshadow base - baza pod cienie- bubel, bubel i jeszcze raz bubel, zaschnięta maź, nie dało się tego poprawnie nałożyć, nie kupujcie

Inglot pomadka do ust w kolorze 112- ogólnie nie ma co narzekać, nosiłam ją intensywnie przez długi czas, teraz się dziwię, bo kolor był mega blady, ale to strasznie blady róż, uwielbiam solidne opakowanie tych pomadek, napisy w ogóle się nie ścierają

Equilibra nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów- nie wiem co mam napisać, nie polubiłam jej przez zapach, myślałam, że będzie pachnieć identycznie jak szampon z tej serii, niestety nie, ten zapach jest bardzo intensywny, nie dla mnie, spektakularnego działania brak

Tusz maybelline the colossal volum express w wersji smoky eyes- polubiłam go, szczególnie, kiedy dłuższy czas go używałam, ładnie pogrubiał rzęsy i nie osypywał się, jestem na tak, zdecydowanie lepszy od wersji klasycznej

Tisane balsam do ust - na początku byłam na nie, jednak zmieniłam zdanie, kiedy okazał się niezastąpiony podczas choroby, kiedy usta wyschły na wiór, jednak zapach nie mój, więc poszukałam czegoś innego

Rimmel puder brązujący w kolorze 022 sun bronze- musiałam wyrzucić, bo mam go już tyle lat, ogólnie byłam zadowolona, polecam

Próbka pomadki hean nr 328- nie wiem jak wygląda na ustach, bo była cała połamana, dostałam jako gratis do zamówienia:)

Mój mąż zużył dwa zapachy:
















Adidas active bodies (czarny )- długo się utrzymuje, mężowi się podoba, mnie nie oczarował

Avon pure O2 - mężowi słabo się podobał, wg mnie ładny zapach taki świeży, nie utrzymywał się strasznie długo, ale chciałam zauważyć, że to inna półka cenowa od adidasa, więc moim zdaniem był w porządku

Zużyłam całą masę próbek:
















Ziaja liście zielonej oliwki maska regenerująca z kw.hialuronowym- nie wiem dlaczego ją kupiłam, chyba przez jej reklamę, do mojej cery mieszanej w kierunku tłustej nie bardzo się sprawdziła, miałam wrażenie, że zbyt nawilżyła moją skórę, myślę, że sprawdzi się dla osób o cerze suchej lub normalnej, ja więcej nie kupię, chyba sięgnę po oczyszczającą z tej serii

Biały jeleń hipoalergiczny olejek do kąpieli z prebiotykiem- na 1 miejscu parafina w składzie, można było stosować na 2 sposoby, albo wlać do wanny, albo nanieść na ciało i spłukać wodą, ja wybrałam wersję wlania do wanny ze względu na tą nieszczęsną parafinę, efektów brak, woda zafarbowała na kolor mleczny, nie wiem może 1 saszetka to za mało na działanie

Marion koktajl witaminowy do włosów, pisałam o nim nie dawno, zapraszam do recenzji :
http://hutosia.blogspot.com/2015/01/koktajl-witaminowy-do-wosow-od-marion.html 

Mio Workout Wonder żel do masażu, ma chłodzić skórę i robił to, miał działać na zmęczone mięśnie i robił to, jestem pod wrażeniem, używałam z przyjemnością

Dr Organic moroccan argan oil szampon- saszetka miała 5 ml i niestety nie pozwoliło mi to na opinię, szamponu było za mało:(

Love me green-regenerujący krem na dzień - byłam zaskoczona, bo się kompletnie nie sprawdził, wersja na noc zdecydowanie lepiej na mnie działała

Equilibra szampon wzmacniający przeciw wypadaniu- super, byłam bardzo zadowolona, fajny szampon

















Płatki z biedronki ulubione!:)

Takie denko u mnie, jestem ciekawa jak Wy, ile produktów zdenkowałyście i jakie macie opinie
pozdrawiam:*

20 komentarzy:

  1. Jeszcze masz 8 dni na zużywanie ;p Ja już zrezygnowałam z denek. Nie mam miejsca na trzymanie tych pustaków ;p Może kiedyś do tego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego. Żel pod oczy z Flos-leku używam od wczoraj, ale nie wiem czy w tej samej wersji i mam nadzieję, że też go polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne denko, niestety nic nie miałam z twoich zużyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko. Ja ostatnio zaniedbałam zużywanie próbek, ale na szczęście dużo mi ich nie zostało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne denko, ja niestety na bakier jestem z zużywaniem próbek

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam Flos lek i Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuje krem rozświetlający z tołpy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja coś czuję, że w tym miesiącu będzie u mnie słabo ze zużyciami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. poszalałaś z tym denkiem kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile próbek zużytych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne denko :) Ja właśnie jestem w trakcie testowania płynu micelarnego z AA i jestem niego jak dotąd zadowolona. Uwielbiam też Tisane. Natomiast odżywka Equilibra zupełnie się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  12. szybko podsumowałaś zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie CI poszło, ja jeszcze dzielnie zbieram pustaki :) Polubiłam ten cały zamysł, teraz więcej zużywam i pilnuję, żeby wszystkiego nie otwierać jednocześnie

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nigdy nie wiem co kiedy i ile zużyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko płatki Carea, wow ile próbek zużyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zużycie :)ja również lubię te biedronkowe płatki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, bardzo dobrze Ci poszło, szczególnie z próbkami:) namówiłaś mnie na micela z AA - ja uwielbiam tę super ultra nawilżającą serię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Duże denko! Co do żelu z Flosleku, to również mój zdecydowany faworyt, ratuje moje zmęczone oczy, po całodziennym siedzeniu przy komputerze czy całonocnym imprezowaniu;)

    OdpowiedzUsuń