Dermedic- recenzja krem pod oczy i wokół ust poprawiający kontur REGENIST

Hej.
Dziś o kremie pod oczy i wokół ust poprawiającym kontur od Dermedic.



Krem znajduje się w buteleczce z pompką, zawiera 15 g produktu

Opis:
Wzmacnia strukturę skóry, zapobiegając jej wiotczeniu

Przywraca komórkom potencjał genetyczny młodej skóry

Hamuje proces powstawania wolnych rodników

Optycznie rozjaśnia i wygładza zmarszczki

Zapobiega nadmiernemu magazynowaniu wody w dolnej powiece

Hypoalergiczny
Informacje dodatkowe:
produkt zawiera aż 19 % składników aktywnych:

Kompleks aktywny ARS 4°~ARS 5°. RonaCare Luremin®, Olej arganowy, Dermochlorella, Survicode, Olej z oliwek, Witamina E, Masło Shea, Alantoina, Gliceryna, Dub Diol, Hydroavena HpO, Ronasphere LDP
Zalecany do pielęgnacji skóry wokół oczu ze zmarszczkami mimicznymi, grawitacyjnymi i strukturalnymi z tendencją do powstawania cieni i opuchlizny.
Krem delikatnie wklepujemy i zostawiamy do wchłonięcia.
Moja opinia:
od jakiegoś czasu działam prewencyjnie i mojej skórze aplikuję kremy mocno treściwe, zarówno jeśli chodzi o twarz jak i o okolicę pod oczami, krem Dermedic również do takich należy, podoba mi się, że ma w składzie masło shea, dzięki temu ma odpowiednią konsystencję, ale mimo tego szybko się wchłania
 jak krem poradził sobie z moją ostatnio kapryśną skórą pod oczami?
bardzo, ale to bardzo dobrze, przede wszystkim rozjaśnił cienie i to znacznie, przynosił ulgę- aplikowany wieczorem i tak nie boję się użyć tego słowa- porządnie regenerował, rano skóra była napięta, nawilżona i naprawdę byłam w szoku
produkt trafia na moją listę zakupową i kupię go ponownie jak wykończę do końca inne kremy, które aktualnie mam otwarte, jedyne do czego się przyczepię to fakt , że nie nadaje się on wg mnie pod makijaż, choć szybko się wchłania to korektor jakoś się roluje:/
Podsumowując: nie bójcie się testować kremów przeznaczonych dla starszej kategorii wiekowej, czasem Wasza skóra może mieć inne potrzeby niż wskazywałby na to wiek, moja okolica pod oczami naprawdę była w kiepskim stanie, krem wyraźnie przyczynił się do tego, że wygląda lepiej
 ciekawa jestem jak będzie kiedy będę go stale używać 

pozdrawiam serdecznie
:)

9 komentarzy:

  1. super jak sobie poradził z twoją skórą , nie miałam go

    OdpowiedzUsuń
  2. z pewnością wypróbuje go w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam tego typu kosmetyków, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  4. dodany do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę bardzo lubimy za ich produkty, tego nie znamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale cieszy mnie że się spisał.
    Ja nie patrzę na przedziały wiekowe, dla mnie ważne jest działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja często używam kosmetyki nie dla mojej kategorii wiekowej :D Tego kremiku nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ten krem bo ostatnio u kogoś już o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń