Equilibra aloesowe mydło

Cześć.Dziś przychodzę z recenzją mydełka aloesowego, które otrzymałam na spotkaniu blogerek od http://www.equilibra.pl/.


















Łagodne, aloesowe mydło, delikatnie się pieniąc oczyszcza i nawilża skórę twarzy, rąk i całego ciała.
Wysokie stężenie 10% czystego aloesu działa kojąco i przywraca równowagę PH Twojej skóry.
Łagodnie perfumowane, nie zawiera alergenów.
Do codziennego stosowania.
100% pochodzenia roślinnego, nie zawiera SLES, SLS ORAZ BARWNIKÓW.

Kostka ma 100 gram:)
Produkt pachnie ładnie, delikatnie.
Przyznam się szczerze, że do mycia ciała używałam dotychczas z reguły żeli pod prysznic, ale spróbowałam użyć tego mydła, rzeczywiście pieni się raczej delikatnie, ale ładnie myje skórę, nie czuć przesuszenia, które często towarzyszy po zwykłych mydłach
do twarzy też sprawdza się w porządku, nie ma uczucia ściągnięcia
do rąk również nie wysusza
dobre mydełko, naturalne, a ja bardzo lubię takie produkty

18 komentarzy:

  1. Nie lubie się myc takimi naturalnymi mydełkami, ale kocham je kolekcjonować i mam ich chyba setkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go jeszcze. Czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aloesowe, wygląda fajnie. Ja też akurat myje się mydełkiem naturalnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie mydełka lubię w łazience, zazwyczaj myję nimi ręce, ale jeśli są naturalne czasami pokuszę się o umycia ciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar myć nim twarz, zobaczymy czy się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio przez uczulenie jestem skazana na mydła, więc z chęcią sięgnę i po te :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, inny niż zwykłe mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze swojego mydełka nie otworzyłam, ale cieszy mnie że się u Ciebie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja do mydełek w kostce jeszcze się nie przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja słyszałam, ze szampony tej firmy są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię odżywkę tej firmy! :D A co do mydła, to chętnie zobaczyłabym skład INCI, czy rzeczywiście jest to taki delikatny kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama od czasu do czasu zakupuję naturalne mydełka a tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam z tej marki szampon i balsam do wlosow, sa niezrownane! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubiłam te mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie otworzyłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam jedynie o szamponie z tej firmy :) Mydełko też wygląda na ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń