Eveline Multiregenerujące mleczko do ciała skóra bardzo sucha

Hej.Na spotkaniu blogerek otrzymałam od http://www1.eveline.com.pl/  multiregenerujące mleczko do ciała  przeznaczone  do skóry bardzo suchej.




















Opis:
Mleczko do Ciała Extra Soft SOS zostało stworzone specjalnie dla potrzeb bardzo suchej skóry, która szybko traci wilgoć i wymaga profesjonalnej, intensywnej pielęgnacji.
Formuła mleczka oparta jest na szwajcarskiej recepturze, która dzięki wysokiej zawartości mocznika, uznawana jest przez dermatologów za
jedną z najskuteczniejszych metod przywracania skórze wysokiego poziomu nawilżenia.

BIO-HYALURON 4 D – wysokie stężenie! KWAS HIALURONOWY głęboko nawilża skórę i zatrzymuje wodę w komórkach. Idealnie wygładza, ujędrnia, uelastycznia i pozwala skórze zachować młody wyglad.
MOCZNIK (5% UREA) długotrwale nawilża, ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry sprawiając, że jest nawilżona, gładka i aksamitna w dotyku.
INNOWACYJNA RECEPTURA ZAWIERA RÓWNIEŻ: algi laminaria, hydromanil, masło shea, olejki makadamia i sojowy, oligoceany,witaminy A, E, F, D-panthenol i alantoinę.

Moja opinia:
wygodna forma opakowania z pompką, 350 ml
konsystencja 

mleczko świetnie się wchłania i powiem, że byłam bardzo sceptyczna co do obietnic jego działania, na rynku mamy tyle produktów i rzadko, który z nich powala na kolana
przyznaję ten mnie powalił, no może nie pachnie jakoś super extra, to dziwny do określenia zapach, ja wyczuwam lekko cytrusowy nurt:)
przede wszystkim rzeczywiście nawilża i radzi sobie z mocno przesuszoną skórą, moim zdaniem jest idealne do stosowania przez okres jesienno-zimowy lub cały rok dla osób z bardzo suchą skórą
tak jak pisałam wyżej super szybko się wchłania i łatwo dozuje przez pompkę
jestem za:)
dziękuję za możliwość przetestowania

10 komentarzy:

  1. Mleczka do ciała uwielbiam wszelakie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale zachęciłaś mnie do wypróbowania
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w domu chyba mleczko do skóry bardzo suchej, ale na razie muszę zużyć to co zaczęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam na jego temat pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje czeka w kolejce, do balsamowania trzeba mnie dosłownie zmuszać hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam na niego ostatnio chętkę, ale jednak nie wsadziłam do koszyka :) następnym razem na pewno to zrobię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger