Full Mellow kostka do masażu

Cześć dziś dość nietypowy post.
Jakiś czas temu dostałam w paczce od https://www.full-mellow.pl/ kostkę do masażu i kompletnie nie przypadła mi do gustu 
http://hutosia.blogspot.com/2014/08/ocena-kolejnych-rzeczy-z-pudeka-full.html 
jakie było moje zaskoczenie, kiedy odezwała się do Pani z Full Mellow i zaproponowała, że wyśle mi ponownie nową, ulepszoną wersję tej kostki.
Byłam zaskoczona, bo większość firm po negatywnej recenzji nie zachowuje się zbyt dobrze.
A więc dostałam nową wersję, jesteście ciekawe jak się sprawdziła, zapraszam dalej




















Spójrzcie na ten piękny skład i sam wygląd:)
Kostka jest dość miękka i łatwo się kruszy, co prawda nie na jakieś małe kawałki, ale po wyjęciu pękła na pół.
Pachnie świetnie, delikatnie.
Doskonale sprawdza się do masażu, przede wszystkim ta kostka naprawdę rozpuszcza się pod wpływem temperatury naszego ciała, zostawia na ciele delikatny, słabo wyczuwalny film, ale za to zapach utrzymuje się ładnych kilka godzin
świetnie nawilża ciało
jestem pozytywnie zaskoczona, nowa kostka rzeczywiście została poprawiona, a raczej całkowicie zmieniona począwszy od wyglądu aż do składu i działania

15 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś się skusić na kupno lub spróbować zrobić takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kąpielowy gażdet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny Blog :) Miło się tu czas spędza :) Zostaje na dłużej ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie :):) Pozdrawiam Serdecznie :D:D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. to dobrze, że napisałaś recenzję szczerą (w tym przypadku negatywną) a nie żeby się podlizać. Czasem mam wrażenie, że większość postów sponsorowanych jest oszukanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja o tych cudach tylko czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli czasem negatywny komentarz spowoduje poprawienie jakości przez firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło ze strony producenta:) Ładny wygląd kostki :)

    OdpowiedzUsuń