Galaretki Śnieżki- jabłko, pomarańcza,wiśnia:)

Hej.
Dziś jak narazie ostatni słodki wpis.
Dziś moja opinia o Galaretkach o smakach owocowych w czekoladzie od Śnieżki.


 Galaretki o smakach owocowych w czekoladzie
czekolada 18%, masa kakaowa min.47%
100 g to tylko 367 kcal
 ja mam je w wersji świątecznej 190g 

Moja opinia:
dotychczas miałam już swoje ulubione galaretki innej firmy, jakoś nigdy los nie zetknął mnie z galaretkami od Śnieżki, jestem zaskoczona, że w opakowaniu mamy smak jabłkowy i wiśniowy, bo umówmy się pomarańcza to klasyk
najbardziej smakują mi galaretki o smaku jabłkowym, są dość kwaskowate, idealnie oddają smak jabłka, czekolada na nich nie pęka, dużo lepsza jakość, dalej smak pomarańczy- intensywny i na końcu wiśnia- również dobra, ale trochę mniej nasycona:)

świetne galaretki i do tego w pięknym, świątecznym opakowaniu

ogólnie słodycze ze Śnieżki mnie zaskoczyły, wiele z nich miało świąteczne opakowania- wiecie, że paczkę otrzymałam przed Świętami

jestem zaskoczona wysoką jakością ich produktów, wielu nie znałam, wiele poznałam i się zakochałam:)

mam nadzieję, że w niedługim czasie powrócę ze słodkimi postami i będę mogła Wam je recenzować

tymczasem dziękuję firmie Śnieżka za paczkę i miłą współpracę, zapraszam po raz ostatni na stronę tej firmy, znajdziecie tam mnóstwo pyszności:)


pozdrawiam serdecznie:*

Komentarze

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM