GoCranberry – Odżywczo-Wygładzający krem Pod Oczy - recenzja

Cześć zapraszam Was na recenzję odżywczo-wygładzającego kremu pod oczy GoCranberry.
Otrzymałam go w ramach współpracy ze sklepem Cuda.pl
Chciałam zwrócić Waszą uwagę na bogaty, szeroki asortyment tego sklepu i konkurencyjne ceny.
Znajdziecie tam kosmetyki naturalne i organiczne.

Kremik prezentuje się tak:


Kosmetyk zawiera same dobroci:


KILKA INFORMACJI:
krem perfekcyjnie dba o wrażliwą skórę okolic oczu, nawilża ją i odżywia

posiada lekką formułę

zapobiega utracie wody ze skóry

sprawia, że skóra w okolicach oczu jest bardziej napięta i elastyczna

produkt został przebadany dermatologicznie, pozbawiony konserwantów, bez alergizujących substancji zapachowych, hypoalergiczny, nie testowany na zwierzętach

składniki kremu i krótki opis:
skwalan-zapewnia miękkość, nawilża, uelastycznia

olej ze słodkich migdałów- posiada właściwości odżywcze, redukuje problemy skóry suchej i podrażnionej

olej z pestek moreli- nawilża, wygładza naskórek, hamuje powstawanie zmarszczek

hialuronian sodu- intensywnie nawilża rogową warstwę naskórka , działa zbawiennie na przesuszoną skórę, zwiększa jej elastyczność, działa ujędrniająco i wygładzająco

ekstrakt z owoców żurawiny- wykazuje działanie liftingujące, chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi

witamina E- witamina młodości, wygładza, zmiękcza naskórek

panthenol- zmiękcza, nawilża, uelastycznia, ujędrnia, łagodzi zaczerwienienia

allantoina-nawilża, zmiękcza, wygładza, redukuje zaczerwienienie i pieczenie skóry, regeneruje uszkodzony naskórek i wspiera jego funkcje ochronne

MOJA OPINIA:
chciałabym zacząć od opakowania, krem jest w kartoniku, po rozpakowaniu możemy zobaczyć buteleczkę z wygodną pompką
ma aż 30 ml, a na jego zużycie mamy 3 miesiące, ponieważ przypominam Wam, że jest to kosmetyk naturalny:)
na początku to mnie przeraziło, w ciągu 3 miesięcy mam zużyć 30 ml kremu pod oczy, jednak szybko zmieniłam zdanie, konsystencja kremu jest faktycznie bardzo lekka, stwarza wrażenie gęstej, ale w kontakcie ze skórą jest inaczej, krem błyskawicznie się wchłania, tym samym ja pozwalałam sobie aplikować go naprawdę sporo w okolice pod oczami, nie żałowałam go i starczył mi na miesiąc z małym hakiem:)


 uważam, że za naturalny skład, dużą pojemność i fajne, praktyczne opakowanie jego cena w internetowym sklepie nie jest wygórowana 35, 50 za 30 ml, a jak wiecie większość kremów pod oczy ma 15 ml lub 10 ml

działanie:
przyznam, że jestem zaskoczona pozytywnie, przede wszystkim krem rewelacyjnie się wchłania, nie ma tłustej formuły, nadaje się pod makijaż, nie podrażnia

delikatnie wygładza skórę pod oczami, jest bardziej elastyczna

dobrze radzi sobie z podrażnieniami

mam wrażenie, że witaminy zawarte w kremie dobrze odżywiają delikatną skórę pod oczami

zapraszam Was do odwiedzenia strony sklepu i zapoznania się z całą gamą kosmetyków GoCranberry 

pozdrawiam





19 komentarzy:

  1. Ładne składy ma ją te kosmetyki, mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam zaskoczona, bo u mnie bardzo długo się wchłaniał

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, kiedyś skusze się na niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię naturalne kosmetyki, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu kusisz nowym, fajnym sklepem :-) Skład kremu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zerknęłam do sklepu na skład INCI kosmetyku- rzeczywiście świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma bardzo mnie kusi swoimi produktami :) Chcę wykończyć zapasy i w końcu się na coś skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ciekawy - ja prawie od roku mam jeden krem po oczy a to dlatego ze można go nałożyć tylko kapkę inaczej sie nie wchłonie no i ma 50ml ale już pozostała mi jego końcówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam już o nim, firma mnie ciekawi i pewnie wypróbuje w niedalekiej przyszłości ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie go wypróbuję:) lubię takie naturalne kremy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kremy pod oczy o takiej lekkiej konsystencji, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremik bardzo ciekawie się prezentuje i ma rzeczywiście dobrą cenę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten kremik i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger