Kokosowy raj i owocowe graffiti w czekoladzie- kradną moje podniebienie

Hej.
Kolejny słodki post o pysznościach.
Pod lupę biorę Kokosowy Raj i Owocowe Graffiti w czekoladzie.


Kokosowy raj to cukierki czekoladowe z wiórkami czekoladowymi.
Dostępne w opakowaniu 250 g i 2,5 kg.
100 g to 549 kcal.
 Czekolada 23%, masa kakaowa min.47%, wiórki kokosowe 14%.

Moja opinia:
jestem zaskoczona, myślałam, że w środku będzie taki kokos jak w Rafaello, ale to zupełnie inna jakość, to nadzienie kokosowe jest bardziej twarde, takie w całości, nie wiem jak to opisać, cukierki są bajeczne, naprawdę mocno kokosowe



Owocowe graffiti , czyli kostki owoców w czekoladzie, uwaga aż 35% czekolady, masa kakaowa min.47%
Owoce 60%- truskawka, malina, czarna porzeczka, pomarańcza, gruszka
100 g 431 kcal
torebeczka zawiera 90 g produktu 

Moja opinia:
mój syn powiedział o nich bobaski, bardzo lubię, chce:):)
małe pyszne kosteczki , które smakują i dzieciom i dorosłym, polecam wypróbować, podczas oglądania tv lepsze niż orzechy, pycha:)

12 komentarzy:

  1. Kokosowy raj z przyjemnością bym skonsumowała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za: owocowe graffiti! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłaś mi smaku na te kokosowe !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowe <3 podziel się :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co kokosowe więc chętnie bym spróbowała 1 pozycji, ale 2 też wydaje sie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co slodkie to pycha..

    OdpowiedzUsuń