Międzynarodowe Targi słodyczy - ŚNIEŻKA

Hej.Wiecie, że mam okazję współpracować ze Śnieżką
http://www.sniezka-invest.pl/pl/ chciałam Was poinformować, że marka ta będzie po raz kolejny  brała udział w Międzynarodowych Targach Słodyczy– ISM2015.
Impreza ta co roku skupia w jednym miejscu wszystkich, najważniejszych międzynarodowych graczy cukierniczego rynku. Nie mogło zabraknąć na niej polskiego producenta słodyczy!
Poniżej podam Wam szczegóły.





ŚNIEŻKA-INVEST  BĘDZIE OBECNA NA MIĘDZYNARODOWYCH TARGACH SŁODYCZY W KOLONII, KTÓRE ODBĘDĄ SIĘ W DNIACH 1-4 LUTEGO 2015 R.

W minionym roku Targi ISM odwiedziło 1476 wystawców z 68 krajów i aż 35000 odwiedzających, 140 różnych narodowości. Te liczby oraz specyfika wydarzenia, faktycznie rysują szeroki, wielokulturowy obraz cukierniczego rynku.



Co daje udział w prestiżowych targach?
Na to pytanie odpowiada Katarzyna Bojko, Dyrektor ds. Sieci Handlowych, Eksportu i Marketingu Śnieżka - Invest.

- Jest nieskończenie wiele powodów, dla których warto brać w nich udział,  warto na nie jeździć – zwłaszcza te, zagraniczne, organizowane od wielu lat – które ściągają zarówno wystawców, jak i osoby odwiedzające praktycznie z całego Świata. Priorytetem jest oczywiście pozyskanie nowych Klientów, dzięki którym następuje rozwój eksportu. Bardzo ważna jest też możliwość bezpośredniego kontaktu z Klientami, z którymi już współpracujemy. Mamy możliwość podziękowania za dotychczasową współpracę oraz przedstawienia nowych produktów, wzorów, czy form podania. Nawiązywanie bezpośrednich relacji, budowanie wzajemnego zrozumienia i zaufania oraz doskonalenie form współpracy to czynniki kształtowane właśnie podczas targów.





Świetna wiadomość, że polska marka będzie brała udział w tak prestiżowym wydarzeniu:)

6 komentarzy:

  1. Ja mieszkam w Kolonii hahahah ale to raczej nie ta :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Impreza z tak wielką ilością słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo nie interesuję się takimi rzeczami, choć słodycze lubię jeść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że takie targi się odbywają. :)
    Och jak ja słodyczomaniaczka chciałabym się tam znaleźć... Ale się rozmarzyłam... :)
    Z wrażenia aż błąd strzeliłam. :D

    OdpowiedzUsuń