NORMACNE PREVENTI serum na rozszerzone pory

Hej.
Dziś moja opinia o produkcie Dermedic, a mowa o Normacne Preventi serum na rozszerzone pory.


 Butelka z zakraplaczem 30 ml.

opis:
serum jest hypoalergiczne, niekomedogenne tzn. nie zatyka porów, ma właściwości antyseptyczne, spłyca drobne nierówności, rozjaśnia, zmniejsza wydzielanie sebum, zmniejsza widoczność rozszerzonych porów
składniki aktywne:
p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginina, Chlorofil, Gliceryna

polecane do skóry mieszanej i tłustej ze skłonnością do rozszerzonych porów

moja opinia:
zacznę od konsystencji:



 wbrew pozorom nie jest ona wodnista, w każdym bądź razie nie spływa z dłoni
pachnie charakterystycznie, dość mocno, jak cała seria 
po użyciu moja cera wygląda na wypoczętą, jest odrobinę rozjaśniona, jeśli chodzi o pory to zauważyłam, że są pomniejszone, ale żeby utrzymać ten efekt musiałabym to serum stosować co 2 góra 3 dni
jeśli chodzi o usunięcie nadmiaru sebum to warto sięgnąć po to serum chociażby przed imprezą, bo naprawdę ładnie usuwa świecenie, mat na twarzy zapewniony do końca dnia
jestem zadowolona z serum, nie podrażniło mnie, myślę, że przy kolejnej buteleczce byłoby już znacznie lepiej i efekt bardziej długotrwały

jeśli szukacie serum w dobrej cenie polecam wypróbować

10 komentarzy:

  1. rzeczywiście zapach mają charakterystyczna, ale przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam, może kiedyś :)
    Właśnie zaczęłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować tą serie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, ogólnie od dawna się na nie czaję i jeszcze nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel z tej serii lubię, kremu się u mnie nie do końca sprawdził, ale to serum chętnie sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszelkie sera, tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego serum, nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kosmetyk przydałby się i mnie :)

    OdpowiedzUsuń