Noworoczne spotkanie blogerek w Sosnowcu 10 01 2015 i moja relacja

Hej.
W minioną sobotę tj.10 stycznia uczestniczyłam w spotkaniu blogerek, które miało miejsce w Sosnowcu, a dokładnie w Plotka Bar, pierwszy raz miałam okazję tam zawitać, wystrój lokalu przyciągnął moją uwagę od samego wejścia.
Na samym początku moje ulubione zdjęcie:
Wspaniałą organizatorką była Agnieszka, która powitała nas uśmiechem, który praktycznie cały czas miała, co za pozytywna osoba:

 Przyznam Wam, że byłam pod wrażeniem jak ciekawie Agnieszka zorganizowała spotkanie, na początku sympatyczna Ania z Łowców Trendów opowiedziała nam o ciekawych, stosunkowo nowych zawodach, o których nie miałam pojęcia- coolhunting oraz trendsetting.
Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś nowego to odsyłam do stonki:
Ania także dała nam spróbować jęczmienia połączonego z sokiem jabłkowym- opowiadała o korzystnym działaniu chlorelli i jęczmienia
tak wyglądał ten cudny napój:

Potem Jurek z
LR Health & Beauty Systems
opowiedział nam po krótce o firmie, na której stronę Was zapraszam
( katalogi produktowe)

Przyznam się Wam, że firmy nie znałam, tym bardziej ucieszyłam się, że każda z nas dostała po 1 kosmetyku do testów.


W między czasie raczyłyśmy się pizzą, była dobra, ale niestety zimna:(, a może mnie i Karolinie taka przypadła

Fotografki:

Wąchamy:

Agnieszka pomyślała także o upominkach:

Podsumowując spotkanie przebiegło w miłej atmosferze, ogromna zasługa Agnieszki i świetnego towarzystwa w jakim przyszło mi być tego dnia, dziękuję Wam wszystkim, żałuję, że zabrakło Ani...

Zdjęcia, które wykorzystałam w większości pochodzą od różnych dziewczyn uczestniczących w spotkaniu, wstawiłam je dzięki ich uprzejmości:)

Pozdrawiam ciepło:)

15 komentarzy:

  1. Wyglądacie na bardzo zainteresowane tymi kosmetykami i wcale się nie dziwię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystkie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania są przeważnie bardzo przyjemne i udane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie , zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę....:) sama z chęcią bym się pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super, tylko ta zimna pizza heeh

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło :D Szkoda, że nie wiedziałam o tym spotkaniu, również z chęcią bym zawitała :(

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne są takie spotkania :) fajnie się czyta i ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten napój wygląda intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger