Pastylki, trufle z maczkiem

Hej.
Przychodzę dziś z recenzją słodyczy od Śnieżki, przyznaję, że te lubię najbardziej, a mowa o Pastylkach i Truflach z maczkiem.




 TRUFLA 
cukierki czekoladowe o smaku rumowym z maczkiem kakaowym.
Ja mam je w wersji świątecznej 350 g.
Czekolada 15%, masa kakaowa min.47%.
100 g tylko 371 kcal.

Moja opinia:
TRUFLE z maczkiem to coś czego musicie spróbować! dostałam je po raz pierwszy na spotkaniu blogerek i naprawdę oszalałam na ich punkcie- te jak i drugie przeze mnie opisywane kupiłam rodzinie na świąteczne prezenty
rodzinka zachwycona, wyraźnie czuć rum, pyszne trufle obsypane kakaowym maczkiem




Pastylki śmietankowa przyjemność z kolorowym maczkiem
cukierki czekoladowe o smaku śmietankowym

czekolada 15%
masa kakaowa min.47%
100 g ma tylko 388kcal

otrzymałam je w opakowaniu świątecznym 350 g

Moja opinia:
na początku zobaczcie jak te cukierki ślicznie wyglądają, są pięknie posypane kolorowym makiem, idealne dla najmłodszych, są atrakcją:)
w smaku doskonałe, rzeczywiście śmietankowa, słodka przyjemność, uzależniają:):)

11 komentarzy:

  1. mniam, zjadłabym coś dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj robiłam sama trufle:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy takich nie jadłam, ostatnio z cukierków zawsze wybieram białe michałki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają, nic tylko jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pychotki, chętnie spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentują, nie miałam okazji jeszcze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym takie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger