Salea mydło piwne

Cześć.Pora na recenzję mydła w płynie, które otrzymałam na spotkaniu blogerek od http://www.piwnekosmetyki.pl/.

















Opis:
Piwne mydło w płynie z wysoką zawartością piwa, witamin z grupy B oraz gliceryny, wspiera regenerację skóry. Piwne mydło w płynie szczególnie nadaje się do skóry suchej, która ma tendencję do łuszczenia, pękania i swędzenia. Odpowiednie do codziennego użytku.




Opakowanie zawiera 500 ml mydła, wygodny dozownik-pompka


Moja opinia:
bardzo ucieszyłam się kiedy otrzymałam do testów mydło piwne, już sama nazwa mnie zaciekawiła, myślałam, że będzie pachnieć piwem, byłam w szoku, kiedy po 1 użyciu okazało się, że pachnie męsko, ale na pewno nie piwnie:)
konsystencja:

















mydło bardzo dobrze się pieni, nie wysusza rąk, mam wrażenie, że lekko utrzymuje nawilżenie, dla mnie te mydło to wybawienie razem z niedawno odkrytym kremem do rąk to duet idealny, żadne mycie garów mi nie straszne:)
produkt ładnie oczyszcza skórę 
oceniam go bardzo pozytywnie

17 komentarzy:

  1. U mnie w dalszym ciągu czeka na testy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam, że będzie pachnieć piwem :D Zapowiada się ciekawie, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam żel i polubiłam:) Nawet zapach mi przypadł do gustu, chociaż na początku się go obawiałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo przypadło do gustu to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam z nim styczności, może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja mam skórę suchą..aż się zdziwiłam, że produkt na bazie chmielu nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie piwne kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, nie znałam takiego mydełka, pewnie bym nie sięgnęła po takie ze względu na piwo - nie lubię zapachu piwa. A tu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie przypadło do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam piwnych szamponów do włosów, ale mydła jeszcze nie. Myślę, że mogłoby przypaść mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego nie znam, ale warto wypróbować :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie piwne kosmetyki jednak na razie nie planuję ich zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam w domu szampon, ale muszę Ci się przyznać, że nadal czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się jeszcze z tego typu produktem.:/

    OdpowiedzUsuń